Fiffi Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei! Er det noen her som har sett den nye danske filmen Fight, og kanskje si litt om enten: * Identitet * Interkulturell kommunikasjon * Kultur eller * Stereotypier slik at jeg selv kan jobbe videre ut i fra det? Noen meninger vil gi meg en god start. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Har du ikke sett den selv? Lukter hjemmelekser som skal være ferdig i morgen . Endret 3. mai 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
Fiffi Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Har du ikke sett den selv? Lukter hjemmelekser som skal være ferdig i morgen . hehe, neida jeg har fremdeles tid på meg jo, jeg har sett filmen selv, men det ville vært kjempefint om vi kunne diskutere litt om i hvertfall ett av punktene.. Lenke til kommentar
Fiffi Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Har du ikke sett den selv? Lukter hjemmelekser som skal være ferdig i morgen . hehe, neida jeg har fremdeles tid på meg jo, jeg har sett filmen selv, men det ville vært kjempefint om vi kunne diskutere litt om i hvertfall ett av punktene.. Ingen her som vil komme med inspill? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Spør på filmforumet i stedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå