Cubesmith Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Handlet ny mobiltelefon med abonnement fra Tele2. Bestilte også nytt nr på denne. Nå plutselig forsvant min nåværende konto på «Mine Sider», og jeg får beskjed om at det gamle nr mitt ikke er registrert. Vil jeg få denne oversikten på det Nye nummeret ? Noen som har flere abonnement fra Tele2, eller andre som kan besvare dette? Edit: Har Sheriff, og bestilt nytt nr med Champion mvh Endret 3. mai 2009 av biudhveh Lenke til kommentar
Runelin Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Handlet ny mobiltelefon med abonnement fra Tele2. Bestilte også nytt nr på denne.Nå plutselig forsvant min nåværende konto på «Mine Sider», og jeg får beskjed om at det gamle nr mitt ikke er registrert. Vil jeg få denne oversikten på det Nye nummeret ? Noen som har flere abonnement fra Tele2, eller andre som kan besvare dette? Edit: Har Sheriff, og bestilt nytt nr med Champion mvh Når du bytter abonnement så må du inn å registere kundenr og mobilnr på nytt For å få det på Champion må du få kunde nr på dette på 02000 eller vente på første faktura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå