cnon Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) denne maskinen jeg sitter med nå er tilkoblet den samme internettboksen som en bærbar pc i samme rom. denne maskinen bruker kabel, mens den bærbare pc'en bruker trådløs. men siden begge maskinene er koblet til samme internettboks, finnes det da en enkel måte å skape en lan-forbindelse mellom disse til maskinene, så jeg kan kan flytte filer fra den ene til den andre? jeg er veldig lite datakyndig, håper noen kan hjelpe. takk. Endret 3. mai 2009 av cnon Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Se på tråden min som er rett over din... https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=861137 Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
cnon Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Dere er allerede sammenkoblet.For å se filene du har på din bruker på laptopen fra den stasjonære og vice a versa skriver du \\datamaskinnavn i kjør-feltet i start-menyen. Det stemmer det, jeg fant den andre maskinen. Tusen takk for hjelpen folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå