formann Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 noen DLT3C 0308SPMW eller XPMW du har sporet opp eller? AXDA1800DLT3C Hva mer enn DLT3C ?? uke osv? Så du det? Jeg fant denne steppingen -> AXDA1700DLT3C JIUHB 0308MPMW Skal ikke den være spesiellt bra? Den skal være ganske god den ja.. Lenke til kommentar
bambam Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Er den verdt 200-300 ekstra i frakt Lenke til kommentar
formann Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Er den verdt 200-300 ekstra i frakt Tja.. det blir opp til en selv å vurdere.. men når man legger på 350.- kr i toll så tviler jeg. Man kan legge til enda 100,- om det er oppkrav, for det er et gebyr for å sende pengene til danmark. Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2003 La meg se om jeg forsto dette... Du har SVIDD cpu'n din, og nå skal du SELGE den? :-? Hadde ikke videre planer om å selge den svidde cpu'en nei...hadde tenkt å selge vannkjølinga...men det med å selge cpu'en var kanskje ikke så dumt da, legge den ut for salg på qxl kanskje? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Tja.. det blir opp til en selv å vurdere.. men når man legger på 350.- kr i toll så tviler jeg. Man kan legge til enda 100,- om det er oppkrav, for det er et gebyr for å sende pengene til danmark. Begynner og bli alt for dyrt ja :-? Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå