Gå til innhold

Skal ha meg ny Socket A cpu...

huf

Anbefalte innlegg

Har akkurat svidd min 1800+ og min Duron 1200 på et ganske håpløst vannkjølingsprosjekt, så nå er jeg klar for å selle hele driten å kjøpe meg en ny god cpu! :woot: Er litt usikker på akkurat det, er det noen som kan hjelpe meg med tips om hva som er et godt kjøp? Det skal ikke koste mer enn ca en 1000ing så derfor har jeg xp2400+ i sidesynet, men er litt usikker. Skal ikke overklokke. (hk:asus a7v333-raid) (cpu-kjøler:globalwin tak68)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Evnt. 2500+ (barton)? Har ikke prisen i hodet.

Eller en av de berømte super-stepping 1700'ene. :yes:

Edit : de er ikke lette og få tak i, men jeg vet om en plass i Danmark. I og med at portoen blir dyr lurer jeg på om noen vil være med og bestille x antall stk.? Mail meg på [email protected] hvis du er interresert :woot:

Lenke til kommentar
Nesten alle 1700+ og 1800+ som selges i dag har såkalt superstepping.. ;)

Jeg har skjekka rundt forbi, og de har ikke samme stepping som den jeg fant (som jeg fikk bekrefta var "sopa dopar" av en danske ;))

Super stepping betyr vel egentlig bare at det er en xxxHB cpu.. men hele utrykket har blitt veldig svekket siden det har dukket opp så mange som klokker bra.. og bedre.

Hva slags stepping tenker du på forresten? noen DLT3C 0308SPMW eller XPMW du har sporet opp eller?

Lenke til kommentar
Vent to uker til Athlon XP 3200+ kommer da kan prisene på de lavere modellene synke. :wink:

Ja det var kanskje ikke så dumt...får bare vente da :D å håpe att prisene går litt ned da...skal mase litt mere på han jeg venter på å få låne en Athlon 700 mhz :lol: med som jeg kan bruke i mellomtiden..

Lenke til kommentar

Hva slags stepping tenker du på forresten? noen DLT3C 0308SPMW eller XPMW du har sporet opp eller?

Jeg har funnet en butikk som selger XP1700+ med denne steppingen -> AXDA1700DLT3C JIUHB 0308MPMW

Har hørt at disse har overklokkingspotensiale på rundt 50-70% :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...