Gjest Guest_Instigator_* Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei hei. For... tja, litt siden, så traff jeg en jente. Jenten var ganske kjekk og grei, og vi utvekslet kontaktinformasjon. Traff henne igjen for, tja, igjen, litt siden. Jenten var utrolig deilig å være med. Topp tjei som passer til meg i midt hode. Ganske lik, men fortsatt litt ulik, mtp personligheter. Problemet er bare at hun har en kjæreste i hjembyen. Har alltid visst dette, men tenkte ikke på det der og da, men nå som vi har gjort en del ting sammen så tenker jeg på det. Hvordan klarer hun å være slik? Hvorfor ville hun være utro med meg? Hvorfor får JEG følelser for henne?! Det er bare teit. En jente som er opptatt, bor utenfor byen, og klarer å være utro mot kjæresten sin. Jeg er litt gammeldags av meg, samt jeg har vokst ut av en del fjortissfaktorer (forutenom overtrøtthet, hehe), og mener da at utroskap er det verste man kan gjøre og veldig barnslig. Føler at jeg alltid faller for helt riktige men samtidig feile, jenter. Har litt lyst å prøve å vinne over denne femme fatalen, men jeg har det i magen at det ikke vil gå. Hvordan skal jeg gå videre med dette her? Ignorere og til slutt droppe kontakten, eller fortsette på noe som aldri vil bli? Kan gjerne legge inn at jeg ble singel for rundt et år siden, og er fortsatt sønderknust etter bruddet. Denne jenten fikk hodet mitt til å tenke på helt andre ting, og det finnes ikke aggresivitet i meg når hun er i nærheten, måtte det være i nettets verden eller fysisk. Skikkelig dårlige greier. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Vanskelig å fortelle deg akkurat hva du må gjøre, for det er noe du må finne ut av selv. Men av erfaring så er et sånnt forhold som begynner på slike premisser som regel dømt til å gå under, og selv om hun kanskje dumper typen sin og begynner med deg, kommer det nok ikke til å gå lange tiden før du får "jeg har behov for å være litt singel"-samtalen. Noe som betyr at hun har funnet seg en annen igjen.. MEN jeg har også hørt om livslange forhold som har begynnt på den måten, så det er vanskelig å si akkurat hva du skal gjøre. Eneste du må tenke på er at hvis hun finner det greit å være utro mot sin nåværende type, vil hun ikke ha store problemene med å være utro mot deg en gang i fremtiden.. Jeg har selv en lei uvane av å falle for de jeg ikke burde falle for. Og det ender som regel galt hver eneste gang.. Men har blitt flinkere til å unngå de nå Lenke til kommentar
probin Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 hadde dere sex? (om du sa det.. sorry.. men så ikke:P) har du spurt ho? om hva hun syns om at hun er mye sammens med deg selvom hun har kjæreste. Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 ai leit problem, men jeg ville ikke ha kuttet kontakten, aldri gjør det, dere kan jo fortsatt være gode venner? man trenger alltid en god venn man kan snakke til, trenger ikke alltids en kjæreste. men tro meg jeg sliter med det samme problemet, det er ikke lett, det gjør meg vondere enn alt annet å gå med henne og vite at "hun vil ikke være sammen med meg, men vil være god venn" men ikke gi opp, jeg akter fortsatt å være med henne og ha det gøy, selv om det noen ganger er jævli så er det bedre å ha personen som en venn enn å ikke snakke med personen i det hele tatt. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei hei.. jeg er litt rastløs akkurat nå. Så derfor har jeg ikke lest noe mer enn overskriften også første setning i første post. hehe. vil heller bare skrive enn å lese. Det er nok vanlig å få lyst på det som er vanskelig å få. Det er av menneskets natur i vår underbevissthet. Du vil sikkert ha den bilen og huset som er vanskeligst å få? du vil sikkert ha den mest attraktive jenta som kommer til å bli opptatt. Men ikke vær redd.. prat om det du vil. Jenter er ikke porselen. og bare ikke slipp blikket fra jenta og se andre veier enn i øynene hennes så skjønner hu at du er intresert osv. Lykke til kamerat. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Instigator_* Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 ai leit problem, men jeg ville ikke ha kuttet kontakten, aldri gjør det, dere kan jo fortsatt være gode venner? man trenger alltid en god venn man kan snakke til, trenger ikke alltids en kjæreste. men tro meg jeg sliter med det samme problemet, det er ikke lett, det gjør meg vondere enn alt annet å gå med henne og vite at "hun vil ikke være sammen med meg, men vil være god venn" men ikke gi opp, jeg akter fortsatt å være med henne og ha det gøy, selv om det noen ganger er jævli så er det bedre å ha personen som en venn enn å ikke snakke med personen i det hele tatt. Trenger ikke så mye venner, egentlig. Har det flott med å ta det rolig i hjemmet og forholde meg til de flotte folka på nye jobben. Har et lite problem med det å være venner med en jeg føler noe for. Det blir så merkelig å prate sammen når jeg allerede vet hvordan det vil gå framover (ingen sted). Hei hei.. jeg er litt rastløs akkurat nå. Så derfor har jeg ikke lest noe mer enn overskriften også første setning i første post. hehe. vil heller bare skrive enn å lese. Det er nok vanlig å få lyst på det som er vanskelig å få. Det er av menneskets natur i vår underbevissthet. Du vil sikkert ha den bilen og huset som er vanskeligst å få? du vil sikkert ha den mest attraktive jenta som kommer til å bli opptatt. Men ikke vær redd.. prat om det du vil. Jenter er ikke porselen. og bare ikke slipp blikket fra jenta og se andre veier enn i øynene hennes så skjønner hu at du er intresert osv. Lykke til kamerat. Tror nok hun vet hva det er med meg og følelser for henne, men merket ikke noe visning på lignende følelser fra henne. Vanskelig å si pga distansesituasjonen, men slik var det jeg forstod det. Skulle gjerne detaljert det mer, men da blir det lett for vedkommende å lese dette. Det er et hardt liv å være singel. Noen liker det, men jeg ikke. Savner det morratryne man kan våkne til, hehe. Nei, nå er det sengs straks. Lang dag på jobb. Håper på enda flere innlegg til når jeg kommer tilbake fra jobb i morgen. Føler meg råtten, glad, deppa - alt går rundt i hodet mitt. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er et hardt liv å være singel. Noen liker det, men jeg ikke. Savner det morratryne man kan våkne til, hehe. Nei, nå er det sengs straks. Lang dag på jobb. Håper på enda flere innlegg til når jeg kommer tilbake fra jobb i morgen. Føler meg råtten, glad, deppa - alt går rundt i hodet mitt. Det er hardt for noen ja. Men det er ikke hardere enn du faktisk gjør det til selv. Hvis du går rundt og ønsker deg en kjæreste hele tiden, så kommer det til å skygge for alt annet morro som skjer rundt deg, og du vil oppleve singel-livet som noe kjedelig og kjipt. Og ikke minst vil ønsket ditt etter kjæreste være så sterkt at du blander deg borti jenter du ikke kan få, og det ender som regel med å forsterke den kjipe følelsen av å være singel. Så.. Prøv heller å se litt bort fra jakten på kjæresten, og fokuser på de andre fantastiske aspektene av å leve. Og ikke minst alle mulighetene og friheten du har av å være singel. Nyt livet, lev livet og gjør akkurat det du vil gjøre.. Så skal du fort se at mens du er opptatt med å kose deg, dukker det opp den fantastiske jenta som har lyst til å ta del av det spennende livet ditt. Det er som regel når man ikke leter, at man finner. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Instigator_* Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Det er et hardt liv å være singel. Noen liker det, men jeg ikke. Savner det morratryne man kan våkne til, hehe. Nei, nå er det sengs straks. Lang dag på jobb. Håper på enda flere innlegg til når jeg kommer tilbake fra jobb i morgen. Føler meg råtten, glad, deppa - alt går rundt i hodet mitt. Det er hardt for noen ja. Men det er ikke hardere enn du faktisk gjør det til selv. Hvis du går rundt og ønsker deg en kjæreste hele tiden, så kommer det til å skygge for alt annet morro som skjer rundt deg, og du vil oppleve singel-livet som noe kjedelig og kjipt. Og ikke minst vil ønsket ditt etter kjæreste være så sterkt at du blander deg borti jenter du ikke kan få, og det ender som regel med å forsterke den kjipe følelsen av å være singel. Så.. Prøv heller å se litt bort fra jakten på kjæresten, og fokuser på de andre fantastiske aspektene av å leve. Og ikke minst alle mulighetene og friheten du har av å være singel. Nyt livet, lev livet og gjør akkurat det du vil gjøre.. Så skal du fort se at mens du er opptatt med å kose deg, dukker det opp den fantastiske jenta som har lyst til å ta del av det spennende livet ditt. Det er som regel når man ikke leter, at man finner. Takk for fint innlegg. Er bare det at jeg er piss lei av å være alene for tiden. Alle kompisene mine har flyttet utenbys for å studere, og noen utenlands for det samme. Har bare jobben som jeg fikk i april, og thats it. Snart blir det bil, i hvert fall. Nei, men i går så sa jeg vel egentlig så godt som hade, da jeg tok løpet og skjøt ut med alt. Det var som jeg beskrev, bortsett fra at jeg gikk på en smell mtp at hun hadde kjæreste - bare jeg som ikke hadde fått med at hun ikke hadde det ( i følge henne, da). Det suger litt, med tanke på at jeg endelig kunne komme meg videre fra fortiden, og hun virker som en bedre person enn min forrige. Buu :3 Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Hvis du er lei av å være alene, og alle venner er flyttet vekk, må du rett og slett komme deg ut og møte mennesker. Snakk med alle du vil snakke med, si hei til alle jenter du vil si hei til, kom deg ut og ha det gøy! Dra også å besøk kameratene dine i de byene de har flyttet til, og møt nye mennesker der også Hmm.. Hvordan ille var din forrige hvis ei dame som er villig til å være utro mot typen sin virker som et bedre catch? :| Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Du grubler for mye. Hun liker deg og ville ligge med deg. mer en det er det ikke. Du kan ha henne som FF, men aldri tro at det blir noe mer enn det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Instigator_* Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Du grubler for mye. Hun liker deg og ville ligge med deg. mer en det er det ikke. Du kan ha henne som FF, men aldri tro at det blir noe mer enn det. Har aldri sagt at jeg tror det vil bli mer enn det. Jeg skulle gjerne likt det, men VET at det ikke skjer. På tide å lese innleggene mine om igjen, perhaps? Nei, men slik går det. Angrer liiiiitt på å ha sagt "adjø", men men - liker ikke å være med halvferdige jobber. Nå blir det vel å gå tilbake til punkt 1; bil, jobb, vwaudi, og ingen dame. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå