bjornw7 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Noen flere som opplever at forumet på diskusjon.no er veldig tregt? Har vært irriterende tregt her i det siste. Lurer på om dette kun er med meg, eller er det flere som sliter med dette? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Flyter ganske bra hos meg, selvom det til tider kan være treigt i perioder. Lenke til kommentar
kj_ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har ikke merket noe spesielt, sånn egentlig. Lenke til kommentar
bjornw7 Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Har vært bra tidligere med meg og. Men de siste dagene har det vært irriterende tregt. Loader litt først, så stopper det opp. Så kommer resten etter ca 5 sekunder eller noe sånt. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (Automatisk svar) Tråden flyttes til forumet for tekniske problemer og/eller ønsker. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Kan ikke si jeg opplever noe stor treghet. Men er vel periodevis, spesielt utpå ettermiddagen. Ettersom det er vel da det er mest besøkede. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Og så blir det alltid sirup nøyaktig klokka 0230. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg