Plinge93 Skrevet 12. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2009 Pakken fra Microplex kom for noen dager siden.. Har desverre ikke hatt tid til å legge ut noe om den ennå, pga. muntlig eksamen. Men nå er jeg ferdig med eksamen så bilder kommer antageligvis i løpet av morgendagen... Har tatt noen bilder i kveld, men legger dem ikke ut nå Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 14. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) En liten update om varene fra Microplex.no Update 3 Endret 14. juni 2009 av Plinge93 Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Hva ble det til? Ble jo plutselig litt interessert i hvordan hele prosjektet ditt gikk. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Fresht prosjekt. Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 24. september 2009 Forfatter Del Skrevet 24. september 2009 Ehm.. Har desverre ikke fått gjort noe på veldig lang tid nå I sommerferien hadde jeg tenkt å gjøre det ferdig, men jeg jobba så mye at jeg ikke fikk tid til noe særlig med kabinettet... Og nå har jeg begynt på internatskole og flyttet hjemmefra, så det er ikke så lett å jobbe med det her heller. Men jeg har ikke glemt det! Det skal bli ferdig en gang! Håper om ikke så veldig lenge... Jeg skal prøve å ikke skuffe dere! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 3 mnd uten oppdateringer .. .. kan vel kanskje tolkes som dødt, men større ting har stått opp fra de døde etter lengre tid i jorden Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 25. september 2009 Forfatter Del Skrevet 25. september 2009 Jeg beklager virkelig! Men jeg skal en gang fortsette på det igjenn! Og da skal det komme updates! Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 27. september 2009 Forfatter Del Skrevet 27. september 2009 Nå er også update 4 klar etter myye venting... Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 23. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 23. juli 2010 (endret) Holder nå på å markere opp hvor jeg skal skjære på baksiden... Skal prøve å få skjært ut en del i løpet av helgen, og så legg ut update Prøver på et under nå, og få dette prosjektet til å bli vekt fra de døde EDIT: Helgen ble litt for kort... Skal på ferie denne uken, men kommer sterkere tilbake neste uke Endret 26. juli 2010 av Plinge93 1 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Bli no ferdig snart. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 28. september 2009 var siste update lagt inn. Hvorfor så lang tid ? Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 14. august 2010 Forfatter Del Skrevet 14. august 2010 Fordi jeg går på internatskole, der jeg ikke har muligheter til å jobbe med prosjektet. Jeg er bare hjemme av og til i helgene, og da jobber jeg som oftest. I sommer har jeg også hatt det altfor travelt. Så frem til sommeren da jeg kunne slappe mye av, men har jobbet omtrent hele tiden... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Fordi jeg går på internatskole, der jeg ikke har muligheter til å jobbe med prosjektet. Jeg er bare hjemme av og til i helgene, og da jobber jeg som oftest. I sommer har jeg også hatt det altfor travelt. Så frem til sommeren da jeg kunne slappe mye av, men har jobbet omtrent hele tiden... Åja, hehe. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har selv planer om å lage et kabinett i tre, men jeg vurderer å gå for en enklere løsning når det kommer til formen, tenker mer firkanta Lenke til kommentar
Plinge93 Skrevet 20. august 2010 Forfatter Del Skrevet 20. august 2010 Mer firkanta? Mitt er jo helt firkanta... Eller er det mer terningformet du mener? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå