Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gutt 15 kanskje gjort jente 14 gravid. HJELP! haster

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_HJELP_*

Hei, gjør dette kort.. Hun runka meg, jeg fikk muligens litt på fingra etter jeg kom, og fingret henne etterpå. Derfor er det lurest å ta en angrepille for sikkerhetskyld, hun får tatt den ca 24 timer etter samleie.

Jeg har jo googla litt, og kommet frem til at man får angrepillen reseptfritt på apoteket, ingen aldersårsgrense for ca 150-200 kr. Stemmer dette? MÅ vite om man trenger resept, være 18 år eller noe slikt. Ingen av oss vil helst at foreldre skal vite noe :)

Jeg orker ikke bullshit som "åååå dust du er 15 år du må tenke før du har sex" osv. Ingen hjelp å få i slikt.

Så altså, er det noe jeg må vite om angrepillen? 15 år - blir vel ingen probemer med å få fatt i den?

Bor i byen, så er nok av apoteker.

Takker for alle svar!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_hjelp_*
Ser ikke helt spørsmålet, men få deg en angrepille, evt. en graviditetsprøve først. :)

Spørsmålet var om det kan komme noen som helst problemer med å få tak i en angrepille for oss, siden vi ikke er "myndige".

Hvis det stemmer at sædcellene "dør" fort så går det nok bra ja, men tar en angrepille for å være på den sikre siden.

takk folkens! Jeg skal poste i morgen og informere mer jeg :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_hjelp_*

Ok, da har hun svelget angrepillen, ca 24 timer etter samleie :)

Var ingen problemer med å få kjøpt den, tror damen i kassen sa hei og det var det. Kostet 164,- :)

Takk for hjelpen folkens :)

Lenke til kommentar
Gjest Jente 14

Vet ikke om dere har ordnet det da men uansett, angrepille er reseptfritt på apoteket og ingen aldersgrense som jeg vet om. På Apotek1 hvor jeg da kjøpte det kostet det 170 kr :p

Lykke til ! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...