Gå til innhold

amerikansk wii som korslutta

amu

Anbefalte innlegg

var over dammen og fikk med meg en nintendo wii her i sist uke.

selgeren i butikken sa det var kun og bytte støpsel og sette i gang og spille. og sendte med en overgang fra 120v støpsel til 220v støpsel...

som kansje noen forstår(det gjorde ikkje jeg) så gikk ikke dette så bra... sikringen i huset gikk ganske så umiddelbart....

spørsmålet mitt er... hva er det som er ødelagt.... allt? ingenting eller bare strømforsyningen?

håper på noen kjappe svar her!

Endret av amu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke godt å si siden du har US wii, men mest sannsynlig, så ja. Hvis ikke må du få tak i en US version via ebay eller lignende.

Dette vet jeg ikke noe om, kanskje noen andre kan svare på spm om det evt. er forskjell på strømforsyningen i EU/US.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt US Wii i et par år, og bruker en 120->220V transformator. Du klarer deg fint med en liten og kjip en - kjøpte en for $20 med max. effekt 50W på flyplassen i NY. (Wii trekker max 52W)

Hva gjelder strømforsyningen, så vet jeg ikke...

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Jeg har hatt US Wii i et par år, og bruker en 120->220V transformator. Du klarer deg fint med en liten og kjip en - kjøpte en for $20 med max. effekt 50W på flyplassen i NY. (Wii trekker max 52W)

Hva gjelder strømforsyningen, så vet jeg ikke...

takk for svar.

jeg vet at en transformator jør susen. men her korslutta noe. så jeg tipper(håper) at det er strømforsyningen som har brennt opp. den konverter jo 120v i dette tilfelle til 12v og 45w til wii`n det samme gjør vel den norske strømforsyningen. vil tro at det ikke er forskjell på selve Wii`n bare strømforsyningen. den leverer vel ikke 12v i 60mhz og den norske i 50mhz?

men er det noen som kjenner noen eller vet om en plass jeg kan få bekreftet det?

på forhånd takk!

Endret av amu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...