magiQ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Jah.. Det hele startet vel med at jeg fikk lyst til å ha en mikrofon til pc'en for gaming, skype osv. Lette litt rundt i huset, og til slutt fant jeg Creative HS-300 i en skuff. Jeg var selvfølgelig veldig spent på om denne kom til å funke/jeg fikk den til å funke. Det gjorde den/klarte jeg ikke. Jeg har prøvd ganske mye/alt innenfor windows sine lyd-instillinger for mikrofon, men ingenting fikk jeg til å funke. Hverken øretelefonene eller mikrofonen. Da spør jeg dere, kjære godtfolk - kan dere hjelpe meg? Endret 8. juni 2009 av Liiland Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Har nå fått hodetelefonene(lyden) til å funke, men mikrofonen reagerer ikke. EDIT: Lastet ned Audacity nå nettopp. Jeg trykte på opptaks-knappen, og når jeg hørte på det etterpå, så virker det som om den "bare" vil høre musikk, og ikke stemmen min. Altså den mottar signaler fra musikken/høretelefonene, men ikke fra stemmen min. Jeg hadde da Db på +30. Endret 8. juni 2009 av Liiland Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå