Gjest Guest_gjest_* Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 18 åring her. Får utstyret hard i begynnelsen, men så blir den bare slapp etterhvert. Når jeg runker så er det ikke noe problem i det hele tatt. Er omskjært, så utifra lesestoff hovedsaklig så har jeg mindre følelser ved samleie, og er mer utholdende. Men når jeg har samleie, så merker jeg egentlig ikke stort i det hele tatt ved penetrasjon. Så dermed sliter jeg med å komme. Når den først blir slapp så er det umulig å få den stiv igjen. Tips/forslag? Er 100% hetero. Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hva har det med å være hetro noe å gjøre med at du ikke klarer å holde den oppe? Jeg bare spør.. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hadde han vært gay, hadde han sikkert ikke tent like mye på dama. Henger sammen det skjønner du. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Sure, men han hadde jo fremdeles kunne hatt buttsechs med typen og hatt samme problem. Uansett, er det alkohol i bildet? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Skrev det for å slippe kommentarer som "kanskje du ikke er hetero". Og dermed kunne det vært en grunn til at jeg blir slapp, da jeg ikke tenner på damer, men slik er det ikke. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Nei, det er ikke alkohol inn i bildet. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Du kan kanskje prøve penisring? De hindrer jo blodgjennomstrømningen til en viss grad, og da blir det lettere å holde den stiv. Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Man skal ikke ha potensproblemer som 18-åring. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Man skal ikke ha potensproblemer som 18-åring. Det forekommer nå engang likevel. Sikkert morsomt for deg som ikke har det, men du får jaggu greie å holde kjeft. Hjelper ikke gutten en dritt å høre at han er defekt, og det hjelper søren ikke deg å påpeke det heller. Når det er sagt, så er han slett ikke defekt. For unge gutter som ellers er friske handler det som regel om et lite psykisk problem (prestasjonsangst eller noe som er litt mer skjult som gutten selv ikke mener). Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 defekt er ordet man vil høre:P vist ingen kommer me noen logiske duganes svar spør du lege:P ikke flaut, for di vett alt om alle! Lenke til kommentar
Lapp1 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Har du hatt seksuel omgang med flere enn en person? Kan jo alltids hende at du har møtt på ei dame med stort utstyr, hehe. Sånn seriøst ja. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det er jo ikke rart at den er slapp når du er omskjært. mennesker har jo maltraktert utstyret ditt. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Får utstyret hard i begynnelsen, men så blir den bare slapp etterhvert. Når jeg runker så er det ikke noe problem i det hele tatt. Kan det være Masturbation Death Grip? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg