Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sliter med at den blir slapp under samleie

Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

18 åring her. Får utstyret hard i begynnelsen, men så blir den bare slapp etterhvert. Når jeg runker så er det ikke noe problem i det hele tatt. Er omskjært, så utifra lesestoff hovedsaklig så har jeg mindre følelser ved samleie, og er mer utholdende. Men når jeg har samleie, så merker jeg egentlig ikke stort i det hele tatt ved penetrasjon. Så dermed sliter jeg med å komme. Når den først blir slapp så er det umulig å få den stiv igjen.

Tips/forslag? Er 100% hetero.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Skrev det for å slippe kommentarer som "kanskje du ikke er hetero". Og dermed kunne det vært en grunn til at jeg blir slapp, da jeg ikke tenner på damer, men slik er det ikke. ;)

Lenke til kommentar
Man skal ikke ha potensproblemer som 18-åring. :p

Det forekommer nå engang likevel. Sikkert morsomt for deg som ikke har det, men du får jaggu greie å holde kjeft. Hjelper ikke gutten en dritt å høre at han er defekt, og det hjelper søren ikke deg å påpeke det heller.

Når det er sagt, så er han slett ikke defekt. For unge gutter som ellers er friske handler det som regel om et lite psykisk problem (prestasjonsangst eller noe som er litt mer skjult som gutten selv ikke mener).

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...