thearmedmonkey Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Prøvde å gjennoprette systemet etter masse drivertull på PC'en. Det viste seg at under "kopieringen fra gjennopprettings CD'en" låste CD'en seg og det sto at den var "skitten". For at jeg skulle i det hele tatt kunne "boote" i CD'en valgte jeg selvfølgelig Boot Options og CD ROM, men når jeg nå vil starte maskinen på vanlig måte eller i sikkerhetsmodus, tror fortsatt maskinen at den skal Gjennopprette systemet. Jeg finner ingen vei ut av dette. Kan det ha låst seg siden jeg avbrøt gjennopprettingen pga skitten disk? Takker for svar! DVS. VENNLIGST SVAR VISS DU HAR NOEN SOM HELST PEILING FOR DET HAR IKKE JEG! Lenke til kommentar
magnusgb Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 det kan nok det ja... du kan jo prøve å "vaske"/bare puste litt på cd'n og pusse av med genserermet eller no. har hørt det går an å vaske med zalo ... google.no Lenke til kommentar
thearmedmonkey Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 det kan nok det ja... du kan jo prøve å "vaske"/bare puste litt på cd'n og pusse av med genserermet eller no. har hørt det går an å vaske med zalo ... google.no Takk for tipset, men har nok prøvd :-/ Lenke til kommentar
Neonlight Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Prøv dette: HVIS du kommer deg inn i Windows, sett inn CD plata, trykk så på START - KJØR(eller RUN) og skriv: sfc /scannow Hvis dette fungerer, vil windows forsøke å gjenopprette skadede filer på hardisken din, ved å hente / kopiere nye filer fra CD-ROM platen din. REF angående System File Checker SFC: http://support.microsoft.com/kb/310747 Har du Vista, så er jeg ikke helt sikker på om dette vil fungere.. Endret 4. mai 2009 av Neonlight Lenke til kommentar
thearmedmonkey Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Prøv dette: HVIS du kommer deg inn i Windows, sett inn CD plata, trykk så på START - KJØR(eller RUN) og skriv: sfc /scannow Hvis dette fungerer, vil windows forsøke å gjenopprette skadede filer på hardisken din, ved å hente / kopiere nye filer fra CD-ROM platen din. REF angående System File Checker SFC: http://support.microsoft.com/kb/310747 Har du Vista, så er jeg ikke helt sikker på om dette vil fungere.. Takk, skal prøve Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vi kan anbefale å lese om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå