MrLee Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 toazty: Noen drikker kanskje for smaken og ikke bare for å fortest mulig å bli full? Long Island Ice tea Jim B. & Coke GT Screwdriver Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Har for det meste gått i vodka med brus og litt sånn mikseevann, men har i det siste tjuvsmakt litt Whiskey/Cola og synes det smaker ganske godt. Rom/Cola er også konge! Passoa og juice (frokostjuice, gulrotjuice, appelsinjuice, you name it) er også genial tropisk sommerdrink. Endret 14. mai 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Long vodka!! Ett par dråper agustura Vodka Sprite Masse IS!! Dette er godt. Hvis dere vil "sprite" opp vodka battery? hell i litt Bols Blu. Bloody mary er undevurdert som drink. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 skjønner ikke at folk kan drive å drikke på det greiene , for det første blir enn aldri ferdige men den slushen og for det andre så er det lite alkohol i forhold til mengde drikke.. lager det av og til hjemme om sommeren men litt annen alk. % enn det enn får på by'n P2 er den beste drinken ever Vel, kommer jo an på hvor du kjøper dem hen da. Dessuten så drikker ikke jeg for å drikke meg full, men for å kose meg. Og da gjør jeg nettopp det med drinken min. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Rom og cola er skummel. Da har man ikke veldig lyst på cola ved sengen dagen etter. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 17. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 Rom og cola er skummel. Da har man ikke veldig lyst på cola ved sengen dagen etter. Det er sant. Det samme med kaffe og cognac en hel kveld. Morgenkaffen dagen derpå smaker ikke særlig godt. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 17. mai 2009 (endret) Ute på byen: Whisky Sour - Whisky - Sitronsaft (ferskpresset eller alà den flaska som er formet som en sitron) - Sukker/melis - knust is Blandes etter din tunge (og navnet selvfølgelig). Når det skal blandes selv: Purple Chongo - Gin (Foretrekker Bombay) - Cranberry-juice - Blåbærjuice - Appelsinjuice (- Grapefruktjuice) - Knust is Fyll ditt glass halvveis med knust is. Dekk isen med Gin. Det resterende halve glasset fordeles med ca. 3/5 cranberry-juice, 1/5 blåbær-juice, avslutt med en liten dæsj appelsinjuice, eventuelt grapefrukt juice eller en blanding. Mana rød og blå kan brukes, selvom jeg foretrekker Ocean Spray. Endret 17. mai 2009 av Andreasfe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå