Gå til innhold

Barberer du før eller etter du har dusjet?


Barberer du før eller etter du har dusjet?  

91 stemmer

  1. 1. Barberer du før eller etter du har dusjet?

    • Før
      24
    • Etter
      61
    • Vet ikke.
      6


Anbefalte innlegg

Noen som vet hva jeg kan gjøre for å slippe den insane smerten når jeg barberer barten! :S

 

jeg dusjer først, glod varmt vann på barten og deretter smører inn godt med skum. men alikevell er det som å nappe ut barten med pinsett.

Lange hår + billig/dårleg utstyr er sannsynlegvis årsaken. Eit sett med barberutstyr koster ikkje all verden og varer mykje lengre, ein langtidsinvestering. Før tok eg det grovaste med barbermaskin og resten med høvel. I dag tar eg alt med høvelen, type Mercury HD eit eller anna. Bladet er så skarpt at det glir gjennom som smør, ingen teikn til smerte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mach-serien til Gillette er knapt betre enn eingangshøvlene. 4 sløve blad hjelper ingenting. Med ein god høvel og skarpe blad treng du berre eitt blad. Det glir i tillegg mange gonger betre enn dei fire.

 

I tillegg får du ein tettare barbering enn du noko gong kunne klart med Mach-serien.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
derese som barberer dere i dusjen, har dere et duggfritt speil som dere bruker elelr tar dere det "blindt"?

 

Har barbermaskin som tåler vann. Trenger ikke noe speil når jeg barberer meg, vet hvor skjegget vokser og er grundig. Så tar det vel "blindt" ja. Vanesak.

 

Edit: Legge til "i dusjen" på avstemning?

Endret av ukjentbruker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...