TheBirg Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Noen som har testet ut noe der, er den "snill" for sånnt, har XP 2200+ sjæl og den er jo håpløs å holde på med, bikkjeCPU ass ! Satser vel på no Barton etterhverdt her ja... ! Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Har hørt meget gode ting om 2500+'s overklokkings egenskaper, den og Abit NF7 er en meget god kombinasjon Skal du ha en overklokker, gå for den. Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Den fungerer bra den, kjører en Barton 2500+ som 2800+ .. ikke noe problem det! Lenke til kommentar
TheBirg Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Takker for tips... blir nok noe slikt ja, men kanskje litt hissig på å vente på et skikkelig HK som støtter 400 fuult ut og SATA II , den er jo på vei nå Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Joda, stemmer det. Jeg venter for min del på Athlon64, bedre kjent som "ClawHammer" Lenke til kommentar
TheBirg Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Jo, greit med Clawhammer, men må ikke allt somm da skal kjørest støtte 64 bit ? sånn med tanke på litt eldre spill og sånne type enkle små greie programmer man finner på nett, eller har jeg bomma greit på den der ? Lenke til kommentar
bambam Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Du har vel rett på en måte, men man kan ikke kjøre win98 spill i win2000 heller uten patch? (driter jeg meg ut nå? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå