amouth Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Congratz steen. Greit å tenke på at jeg slo vinneren 3-1 i en av gruppekampene. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Congratz steen. Greit å tenke på at jeg slo vinneren 3-1 i en av gruppekampene. Takker. Det er liten tvil om at du kunne ha hevded deg i sluttspillet om det ikke var for at du røk ut i gruppespillet på målforskjell. Det sier vell litt om kvaliteten som var i vår gruppe når gruppevinneren ryker knepent for tittelholder og andreplassen går hen og vinner turneringen. Personlig håper jeg på lettere trekning neste cup. Jeg har tre ganger på rad nå kommet i den vanskeligste gruppa, og håper på litt rettferdighet Jeg var litt for close å ryke ut i gruppespillet denne gangen Lenke til kommentar
amouth Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Congratz steen. Greit å tenke på at jeg slo vinneren 3-1 i en av gruppekampene. Takker. Det er liten tvil om at du kunne ha hevded deg i sluttspillet om det ikke var for at du røk ut i gruppespillet på målforskjell. Det sier vell litt om kvaliteten som var i vår gruppe når gruppevinneren ryker knepent for tittelholder og andreplassen går hen og vinner turneringen. Personlig håper jeg på lettere trekning neste cup. Jeg har tre ganger på rad nå kommet i den vanskeligste gruppa, og håper på litt rettferdighet Jeg var litt for close å ryke ut i gruppespillet denne gangen Ja, vi hadde en utrolig sterk gruppe. Seedingsystemet skal vel funke bedre til neste cup nå som enda en cup er spilt. Noen som starter en ny cup? Eller lar vi Dexter styre med det..? Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Noen som starter en ny cup? Eller lar vi Dexter styre med det..? Lar vel dexter styre det. Kan virke som om han til tider har litt dårlig tid, men hvis han selv ønsker og mener han har tid så la han kjøre på Sett bort ifra av at det av og til tar litt lang tid så synes jeg dexter organiserer dette glimrende, er ikke alltid hans feil at det kan gå litt tregt. Endret 26. mai 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Håper han gidder å lage en ny.. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Håper på ny cup nå Denne gangen skal jeg komme lengre. Jeg var drit dårlig i første kamp mot alle i gruppen min, mens i 2. kamp vant jeg 5-0, 4-0.. Så jeg må bare skjerpe meg i første kampen Gratulerer som vinner steen! Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 26. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1114524 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå