Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup VI

Anbefalte innlegg

Du kunne nok vunnet i 1. kamp ja. 2. kamp var mer urettferdig, mener jeg. Greit, du var effektiv, men det var ikke all verdens med sjanser. Selv skulle jeg ha puttet mange, og er forbannet over meg selv. Elendig rett og slett. Men fotball og fifa er å score mål, og det var du best på.

Må si meg skuffet, men ser fremover mot neste cup. Takk for kampene. :grin:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-140898
Nå er det klart at jeg reiser bort i helga. Jeg er som sagt tilbake på søndag og er klar til kamp etter PL.

Greit. Skal vi si rundt 19.00?

Lenke til kommentar
Hallo. Jeg er litt opptatt akkurat nå. Men jeg kommer til å si når jeg har tid ca klokka 18.45

Hva som skjer? Jeg trodde at du snart var klar da klokka nærmet seg 1845, men så ser jeg at du logger av klokken 1830, og siden har du ikke vært pålogget :ermm: Kan godt være at det var noe som dukket opp, men da synes jeg at du må si ifra, nå har jeg sittet og ventet på deg siden klokken 1800. Gidder ikke å kun sitte forran pc'en lenger. Hvis du skulle dukke opp så får du sende melding til meg både her på forumet og på psn.

EDIT: Fikk PM'en din om at nettet falt ut, er forståelig at du ikke kunne gi beskjed :p Er på vei til MC.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Andre kamp mot Ey Baba endte 1-1, og jeg er dermed videre etter 2-1 sammenlagt.

Mener selv at det er fortjent at jeg går videre, selv om det ble jevnt. Første kamp budre jeg ha vunnet med minste et mål eller to til. Det var en kamp jeg hadde spillet hele kampen. Andre kamp ble jevnere. Kampen ble todelt ettersom vi ble brutt rett etter pause. I første del dominerte Ey Baba totalt, og jeg var heldig som slapp unna med 0-0. I andre del tok jeg over spillet, og var uheldig da jeg kom under 1-0. Det endte til slutt 1-1 etter at jeg scoret på overtid. Må si meg ytterst heldig med tidspunktet jeg scoret på :p

Takk for kampene :)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Gleder meg til neste cup. Da skal jeg virkelig kommer sterkere tilbake. Raska på gutter, vil ha ny cup :D

Lenke til kommentar

Har time 14.10 - 15.45 i morgen, så etter det en tid (kanskje før hvis du er tilgjengelig, også avhengig av når jeg står opp) burde passet bra nok. Skal se en Utd - Barcelona Preview Show på Sky Sports ca. 19.00 som er en slags oppvarming for onsdagen så før det hadde vært best. Jeg tenker 17.30 - 19.00 en tid passer best! :)

Lenke til kommentar
Har time 14.10 - 15.45 i morgen, så etter det en tid (kanskje før hvis du er tilgjengelig, også avhengig av når jeg står opp) burde passet bra nok. Skal se en Utd - Barcelona Preview Show på Sky Sports ca. 19.00 som er en slags oppvarming for onsdagen så før det hadde vært best. Jeg tenker 17.30 - 19.00 en tid passer best! :)

Mellom 17.30 og 19.00 passer perfekt for meg. Snakkes på msn da :)

Lenke til kommentar

Hehe, da tapte jeg finalen 4-0. Bommet på helt åpent mål når det var 2-0 og da gikk det bare nedover. Han valgte å treffe stolpen selvom jeg brukte R1 og alt, huff.

En annen ting som irriterte meg grusomt var 2-0 målet, da jeg står i forsvar trykker på runding og forsvarsspilleren gjør INGENTING så stjeler Steen ballen og scorer 2-0 som var så og si game over. Jaja. Takk for kampen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Du kunne fort hatt et par mål i denne kampen. Da det var pause hadde begge 4 skudd hvorav 3 var på mål, jeg ledet 3-0 :p Andre omgang var derimot totaldominans og kun dårlig effektivitet gjorde at det endte 4-0. Var temmelig lettet da du bommet på åpent mål på stillingen 2-0, og jeg i stedet pungterte kampen med 3-0 :p

Lenke til kommentar

Ja det var den 2-0 til 3-0 overgangen som ødela alt for meg. Btw, andre omgang var slik fordi jeg kjørte ultra offensive som du kanskje så og jeg dret i forsvar. Men jaja, sånn går det.

Men la meg ikke være en idiot; må rett og slett si at det var fortjent og du spilte bedre enn meg, that's all that matters. Gratulerer. :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...