Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup VI

Anbefalte innlegg

Fy faen.

Det der er noe av det latterligste eg har vært med på.

Fikk du noen andre til å spille for deg i andre kampen eller?

Satt seg noe i halsen nå..... fyyyy faen.

Edit: Neida..du spilte bra, bare rart du hadde en så voldsom forandring fra kamp 1 til kamp 2

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger litt tid for å komme i gang vet du. :p

Syk(e) kamp(er). Spilte forferdelig i første kamp. Luna trillet rundt med meg, og det bokstavelig talt. De gangene jeg hadde ballen, mistet jeg den. 2-0 kunne godt vært 10-0. Heldigvis ikke, siden jeg er videre etter å ha vunnet 4-1 i kamp 2. Fikk mer tempo på ballen, og kun en god VdS i Lunas mål frarøvet meg fler mål. Han kunne scoret et par ganger han også. Menmen. Takk for kampene.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

.......Da har eg roet meg litt :p

Takk for kampene, var som du sa, 1kamp gikk greit for min del, kunne kommet flere.

2 Kamp trodde eg skulle bli en walk in the park, prøvde ikke å roe tempoet men den kampen ble helt motsatt av første kamp. Og når selveste Vidic triller ballen i mål bak en fastgrodd og nokså idiot VdS så blir det bare teit :p

Takk for kampene ;)

Lenke til kommentar

Walk in the park mot regjerende mester? :dontgetit: Neida, jeg skjønner. Var ikke veldig motivert etter den dårlige kampen.

Hadde helt glemt selvmåls-situasjonen før du nevner det. Komisk. Syns også keeperne var meget gode. Aner ikke om det bare er en følelse jeg fikk i kveld, men de virket bedre enn vanlig.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

Hadde vært fint om du har tid til å spille kampene i løpet av en time Ey Baba, jeg går snart på jobb. Jeg reiser muligens bort i helga og har kun tid frem til 12 i morgen tidlig. Ellers har jeg tid på søndag kveld.

EDIT: Hvis du skulle være klar i morgen tidlig så si ifra så skal jeg være klar. Bare si et klokkeslett. Om det skal bli noe så må vi starte før klokken 11. Hvis ikke det skulle passe for deg så kan jeg på søndag etter PL en gang.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Da er jeg i finalen.

tc47 1 - 1 aunmar

aunmar 1 - 3 tc47

Sammenalgt: tc47 4 - 2 aunmar

I første kamp bommet jeg på åpent mål to ganger, og spesielt den andre gangen var helt forbanna sykt, følte jeg fortjente seieren der.

I 2. kamp var jeg effektiv, og ganske sterk i forsvar men det var nok et par ganger aunmar kunne ha puttet selv.

Overalt tror jeg det var ganske fortjent at jeg gikk videre, men det var et par spennende kamper ihvertfall! Takk for kampene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...