Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup VI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Huff, tragisk at det er spilt så få kamper i gruppen vår. Jeg bejlager at jeg har hatt liten tid, men jeg har vært klar flere ganger. Virker som om vi er klar til feil tidspunkt. Om ikke noen av de i gruppen min kommer asap, er jeg ute regner jeg med.

Lenke til kommentar

Det spørs helt hvordan man skal se på det Aunmar. Reglene er vel at den som har vært mest tilgjengelig skal få poengene i kampene på WO hvis ikke de blir spilt innen fristen. Det får være opp til Dexter og avgjøre hvem som har vært mest tilgjengelig, men jeg synes iallefall at jeg har vært ganske tilgjengelig. Jeg har sjekket denne tråden sikkert 7 - 8 ganger daglig, men det virker som noen er på forumet bare en gang i løpet av dagen.

Lenke til kommentar

Etter en titt over tråden, så er følgende personer videre fra gruppespillet.

Gruppe 1:

1. tc47

2. Dexter

Gruppe 2:

1.Steen_jadd

2. LunaticFanatic

Gruppe 3:

1. Wisbatov (Etter iherdig innsats for å få spilt sine kamper.)

2 aunron ( Har til tider prøvd å få spilt sine kamper, men går allikevel videre her mest fordi han er pålitelig kar, som jeg vet vil stille opp til sine kamper i sluttspillet)

Gruppe 4:

1. Ey Baba

2. KRISS

I fremtiden vil en person i hver gruppe få i oppgave å føre en løpende tabell for sin gruppe. Dette vil både gjøre det enklere å avgjøre hvem som går videre, og i tillegg gjøre det mer spennende for de andre som venter i spenning på hvem de møter i en evt. kvartfinale.

Det vil også stilles ganske mye strengere krav, hva det gjelder oppmøte, og tidsfrister i fremtiden. Slik denne cupen har vært, har faktisk ødelagt litt av moroa med hele greia, og jeg påtar meg egentlig mesteparten av skylden, av den grunn at jeg har hatt rimelig lite tid selv.

Men det er allikevel opp til hver enkelt, at man spiller ferdig sine kamper innenfor tidsfristen, og dette må man så absolutt kunne forvente.

Melder man seg på cupen, så må man jammen med klare å få spilt ferdig kampene sine.

Lenke til kommentar

Det hadde vært utrolig fint kom vi kunna ta kampene våre utpå dagen i dag Wisbatov. Jeg skal jobbe natt hele uka og begynner i dag, og vil dermed være utilgjengelig på kveldstid de kommende dagene. Hvis ikke må vi ta kampene våre på ettermiddagen i en av de kommende dagene.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...