Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup VI

Anbefalte innlegg

Hvordan ligger det an i de andre gruppene? Synes det er dårlig at ingen tar ansvar å lager en tabell som blir jevnlig oppdatert, tar ikke mange minuttene å lage en tabell. Er bare litt frustrerende å sitte å vente på at de resterende kampene skal bli spilt, men så har du ingen peiling på hvor mange kamper det er igjen eller hvem du kan møte i neste runde.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aunmar har vel fire kamper igjen, og jeg har tre. Jeg har selv tatt initiativ flere ganger til å spille de resterende, senest i går, da både Kvalheimaren og Kalken sa seg enig til å spille i mellom 23.30 og 00.30, men ingen kom i løpet av den perioden.

Lenke til kommentar
Aunmar har vel fire kamper igjen, og jeg har tre. Jeg har selv tatt initiativ flere ganger til å spille de resterende, senest i går, da både Kvalheimaren og Kalken sa seg enig til å spille i mellom 23.30 og 00.30, men ingen kom i løpet av den perioden.

Det som er litt irriterende er at vi som ikke er i gruppa deres ikke han noen anelse om hvordan dere ligger an. Det hadde vært mye mer spennende å følge utviklinga om dere hadde laget en tabell :yes:

Lenke til kommentar
Jeg lar resultatet blir stående.. Uansett så synes jeg det er bra feigt av deg å spille med seks mann bak Sindre. Du kan i det minste prøve å spille litt... Når man ikke har noe å tape, så ser jeg ikke poenget med den måten du spiller på...

Hvorfor tror du det ble så få mål mellom meg og Sindre? Det samme med den første kampen mellom Sindre og Luna også. Det er selvfølgelig fordi Sindre spiller veldig defensivt og med stor ballbesittelse. Dermed blir det likt for alle og du har i grunnen ingenting å klage over Tlf. I tillegg synes jeg det er galt å klage over hvordan motstanderen spiller. Jeg ble selv til tider frustrert når jeg spilte mot Sindre, da jeg syntes han hadde unødvendig mange pasninger mellom få spillere i forsvar. Men det er Sindres valg hvordan han ønsker å spille, og taktikken hans har til tider fungert veldig bra da han klarte 1 poeng mot både meg og Luna. Alle velger selv hvordan de vil spille. Hvis du ikke oppnår resultatet du ønsker har du kun deg selv å takke. Er forståelig at han velger å spille slik ettersom han kom i en vanskelig gruppe.

Du sier også at du ikke ser poenget med å spille defensivt når han ikke har noe å tape. Ville det ikke ha vært urettferdig ovenfor meg hvis Sindre skulle ha blottet seg totalt i forsvar? :hmm:

Uansett, hvilket drama vi fikk i gruppen vår. Har aldri vært i en jevnere gruppe :p

Er stort sett enig i det du sier. Var bare sykt irrititert etter at jeg bare vant med 1 mål når jeg hadde absolutt alt av spill i begge kampene med mange stang ut. Ja for en gruppe. Det at jeg spilte uavgjort mot luna i den første kampen merkes nå.. :p

Endret av Tlf.
Lenke til kommentar
Er stort sett enig i det du sier. Var bare sykt irrititert etter at jeg bare vant med 1 mål når jeg hadde absolutt alt av spill i begge kampene med mange stang ut. Ja for en gruppe. Det at jeg spilte uavgjort mot luna i den første kampen merkes nå.. :p

Fortår frustrasjonen din. Selv klarte jeg jo kun 4 poeng mot Sindre, og det knepent etter to sene scoringer i andre kamp :p Skulle ikke mye til for å fått et annet utfall i gruppen. Selv var jeg veldig nære å ta poeng mot luna i den andre kampen, noe som ville gjort at du gikk videre. Men det måtte jo ende slik det gjorde, at en av "favorittene" røk ut i gruppespillet :ermm:

Lenke til kommentar

Fortår frustrasjonen din. Selv klarte jeg jo kun 4 poeng mot Sindre, og det knepent etter to sene scoringer i andre kamp :p Skulle ikke mye til for å fått et annet utfall i gruppen. Selv var jeg veldig nære å ta poeng mot luna i den andre kampen, noe som ville gjort at du gikk videre. Men det måtte jo ende slik det gjorde, at en av "favorittene" røk ut i gruppespillet :ermm:

Huff ja. :p Kommer sterkere tilbake i neste cup! :D Lykke til videre.

Endret av Tlf.
Lenke til kommentar

Slik ser tabellen i vår gruppe ut (tror jeg):

1. Kriss 10p (ferdig med alle kampene)

2. Ey Baba 9p (2 kamper mot Termo igjen)

3. Libra1988 7p (feridg med alle kampene)

4. Termo 3p (2 kamper igjen mot Ey Baba)

Jeg er uansett videre, Ey Baba tar 1. plass hvis han får 2 eller flere poeng, mens det går på målforskjell mellom Ey Baba og Termo hvis Termo vinner begge sine.

Lenke til kommentar

Gruppen min fikk ikke kampene sine ferdigspilt, og det blir nå opp til Dexter når det gjelder hvem som går videre. Jeg mener selv at jeg har vært tilgjengelig nok (i samtlige andre cuper jeg har deltatt i har jeg fått spilt kampene mine), og synes det er synd at gruppen min ikke har fått ferdigspilt kampene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...