steen_jadd Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fristen er vel snart ute? Var det ikke idag 23:59? Tror det var fredag fristen gikk ut. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hmm, nei, tror faktisk Dexter sa 23.59 torsdag. Ikke at jeg gidder å sjekke. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 jaja, tror vi klarer å vente 1 dag til Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg er klar for både Kalken, og Kvalheimaren. Første mann til mølla. En kamp igjen mot Kalken og to mot Kvalheimaren. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 14. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2009 Gruppe kampene må være ferdigspilt til fredag kl 23.59. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hmm, nei, tror faktisk Dexter sa 23.59 torsdag. Ikke at jeg gidder å sjekke. jaja, tror vi klarer å vente 1 dag til Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Fredag...faen da..er keen på å komme igang med resten Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Kan Ey Baba og Termo spille sine, så er gruppen ferdig ? Jeg kan spille i dag, er hjemme nå og noen timer framover, så trening så enten nå eller rundt kl. 20/21 Ey Baba? Når på fredag kan du spille ? Lenke til kommentar
amouth Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Sindre, i dag klokka 15? EDIT: Kom på msn. Endret 15. mai 2009 av Tlf. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Kan Ey Baba og Termo spille sine, så er gruppen ferdig ? Jeg kan spille i dag, er hjemme nå og noen timer framover, så trening så enten nå eller rundt kl. 20/21 Ey Baba? Når på fredag kan du spille ? Jeg er ganske fleksibel i dag skal trene kl. 17 og er hjemme ca. kl. 20, så kan spille når som helst utenom det Endret 15. mai 2009 av Termo Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er dere klar, dere to som ikke har spilt mot meg? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 I den første kampen mot tlf tapte jeg 2-1. I den andre fikk Marchena rødt kort og han ledet 2-1 til pause, så ble kampen avbrutt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Da har nok tlf. lite sjanse å ta igjen Luna på en omgang på målforskjell, nesten umulig vil jeg si egentlig. Endret 15. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Han kunne ikke spille mer i nå så det spørs om ikke resultatet blir stående... Lenke til kommentar
kalken Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 jeg har 3 kamper som staar igjen to mot aunmar og 1 mot wisbatov, jeg staar med 6 poeng etter 3 kamper foresten. jeg er klar for kamp aunmar Lenke til kommentar
amouth Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg lar resultatet blir stående.. Uansett så synes jeg det er bra feigt av deg å spille med seks mann bak Sindre. Du kan i det minste prøve å spille litt... Når man ikke har noe å tape, så ser jeg ikke poenget med den måten du spiller på... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Går for kontringer Eller...If I'm going down osv osv Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Jeg lar resultatet blir stående.. Uansett så synes jeg det er bra feigt av deg å spille med seks mann bak Sindre. Du kan i det minste prøve å spille litt... Når man ikke har noe å tape, så ser jeg ikke poenget med den måten du spiller på... Hvorfor tror du det ble så få mål mellom meg og Sindre? Det samme med den første kampen mellom Sindre og Luna også. Det er selvfølgelig fordi Sindre spiller veldig defensivt og med stor ballbesittelse. Dermed blir det likt for alle og du har i grunnen ingenting å klage over Tlf. I tillegg synes jeg det er galt å klage over hvordan motstanderen spiller. Jeg ble selv til tider frustrert når jeg spilte mot Sindre, da jeg syntes han hadde unødvendig mange pasninger mellom få spillere i forsvar. Men det er Sindres valg hvordan han ønsker å spille, og taktikken hans har til tider fungert veldig bra da han klarte 1 poeng mot både meg og Luna. Alle velger selv hvordan de vil spille. Hvis du ikke oppnår resultatet du ønsker har du kun deg selv å takke. Er forståelig at han velger å spille slik ettersom han kom i en vanskelig gruppe. Du sier også at du ikke ser poenget med å spille defensivt når han ikke har noe å tape. Ville det ikke ha vært urettferdig ovenfor meg hvis Sindre skulle ha blottet seg totalt i forsvar? Uansett, hvilket drama vi fikk i gruppen vår. Har aldri vært i en jevnere gruppe Endret 15. mai 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Skjønner at det er frustrerende når en spiller så defensivt og du som spiller mot dette MÅ ha mål, og helst mange. Men er som Steen sier, du kan ikke velge hvordan motstander skal spille, hadde vært veldig tidigt å se United sette seg ned på rævva og nekte å spille fordi Wigan spiller med 6 mann bak og går for maksimum ballbesittelse Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hvis jeg går videre og møter Steen_Jadd skal jeg lage en formasjon med 9 defensive spillere og en spiss bare for moro skyld , men fra spøk til alvor så er det som SJ sier helt naturlig at han skal spille sånn mot deg, når han har spilt sånn mot alle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå