Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup VI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2-0 tap mot dexter 2-0 seier mot dexter 10-1 og 3-0 tap mot tc 47 2 seiere mot fryseboks1 2-0 og 3-1.

Det vil si at du er 100% sikker på at du går vider tc47, jeg kan ta det hvis fryseboks1 tar dexter i begge kampene

Endret av Saiyaman
Lenke til kommentar

Det er noe av de værste jeg har vært med på! Spiller helt forferdelig og går på et 2-1 i første kamp mot Termo, 2. kamp knuser jeg han 8-0 uten at han har en målsjanse!

Jeg klaer kun å spille bra i 2. kamp, hvis man ser på statistikken min i 2. kamp mot hver av de jeg er i gruppe med, blir det 4-0,5-0 og 8-0, mens 1. kamp blir alltid dårlig! :wallbash:

Lenke til kommentar

Men ivhertfall så er jeg videre, 1. eller 2. plass får vi vite når Termo og Ey Baba spiller, jeg har 10 poeng og målforskjell på 19-4, Ey Baba har 9 poeng, og med 2 kamper igjen mot Termo.

Hvis Ey Baba tar 1 eller flere poeng fra Termo, så er Ey Baba og jeg videre, hvis Termo vinner begge, blir det målforskjellen som teller mellom Termo og Ey Baba

Lenke til kommentar

Når er fristen for kampene? Skal gå inn i travle dager med eksamens-forberedelse og eksamen, så kan ikke spille noe før helgen. Om det blir for seint, må jeg bare trekke meg.

EDIT:

1-1 og 2-0 til meg i kampene mot Wisbatov. Forferdelige kamper av meg. Lag'en ødela litt, men det får være. Takk for kampene.

Endret av aunmar
Lenke til kommentar

1 - 1 og 2 - 0 til Aunmar som tidligere nevnt. Jeg følte meg snytt i den første kampen for seiren, og i den andre var laggen så fæl for meg at det ikke gikk an å forsvare. Takker for kampene også, og håper at kalken/kvalheimaren kan spille mot meg snart.

Lenke til kommentar

jeg kan spille i dag, sett opp en tid saa er jeg der, altsa kl 21-23 i kveld ser jeg fotball saa det er ikke aktuelt. foer eller etter kan jeg spille :)

edit: jeg har kun spilt mine 2 kamper med kvalheimaren der det endte med 3 poeng til hver

Endret av kalken
Lenke til kommentar
1 - 1 og 2 - 0 til Aunmar som tidligere nevnt. Jeg følte meg snytt i den første kampen for seiren, og i den andre var laggen så fæl for meg at det ikke gikk an å forsvare. Takker for kampene også, og håper at kalken/kvalheimaren kan spille mot meg snart.

Må innrømme at første kamp var ufortjent. Du regelrett eide meg. Jeg er ikke i "fifa-form", da jeg ikke har spilt noe siden sist turnering. Med litt mer flaks skulle du nok ha vunnet kampen greit.

Lenke til kommentar
Jeg kan spille rundt 23.30 hvis det skulle være av interesse. Legg til Jgiggs på PSN, for jeg har ikke PSN ditt. Hva ble forresten resultatene hvis det skulle komme ned til målforskjell, og ble det noen røde kort?

foerste endte 3-0 til meg, andre kamp endte 3-1 til han. jeg fikk rodt kort paa stillingen 1-1 og har ingen aning hvorfor jeg fikk det men, husker ikke med hvem jeg fikk det med heller, kanskje kvalheimaren gjoer det.

kampen ble jo spilt for 5 dager siden.

edit: 23:30 hoeres fint ut wisbatov

PSN: kalken

Endret av kalken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...