Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup VI

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror fortsatt ikke at noen i gruppen min har spilt noen kamper.

Det har gått nesten en uke og det har ikke blitt spilt en eneste kamp? :ohmy: Hvordan er det mulig? Jeg stemmer for at det settes frist til fredag slik at det kan bli spilt kvartfinaler i helga. Synes det burde være mer enn nok tid med drøye halvannen uke. Om noen ikke skulle fått spilt kampene sine til fredag kan de takke seg selv om poeng bør gis på walk-over til dem som har vært mest aktiv i forsøk på å spille kamp, slik det alltid har vært i tidligere runder.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Problemet med gruppen min er at det ikke virker som det er noen sine tider som passer med hverandre, og hver gang jeg er logget på ps3 så er ingen andre der. Jeg har stort sett god tid til å få spilt kamper, og har flere ganger sagt at jeg er tilgjengelig uten at det hjelper meg i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Problemet med gruppen min er at det ikke virker som det er noen sine tider som passer med hverandre, og hver gang jeg er logget på ps3 så er ingen andre der. Jeg har stort sett god tid til å få spilt kamper, og har flere ganger sagt at jeg er tilgjengelig uten at det hjelper meg i det hele tatt.

Hvis du stadig vekk er på hogget for å få spilt kampene så sier reglene fra tidligere cuper at du vil få poengene på walk-over dersom fristen går ut. Nå vet ikke jeg hvor tilgjengelige de andre i gruppa er, men poengene deles naturligvis kun ut dersom du er den eneste som virkelig prøver å få spilt kampene.

Personlig begynner jeg å bli lei av å vente fordi det virker som det ikke er noen fremgang. Hvis dere ikke har vært i nærheten av å få spilt kampene i løpet av en uke så er det ingenting som tilsier at dere vil få spilt kampene de kommende dagene heller. Jeg vet ikke hvem du er i gruppe med, men det hadde vært fint om noen av de andre i gruppa kunne gitt lyd ifra seg.

Lenke til kommentar

Ved neste cup burde det kanskje bli oppgitt en frist ved start slik at vi unngår dette. Det er selvsagt litt mye "action" for de som studerer og driver med skole, men det tok ikke meg lang tid å spille 6 matcher=). Hurry up, vil starte ny cup =P

Lenke til kommentar

Gruppe kampene må være ferdigspilt til fredag kl 23.59.

Den cupen ble dessverre litt surrete, og det tar jeg fullt og helt på min kappe, da jeg har hatt rimelig knapt med tid den siste uka.

Men det skal bedre seg til neste cup. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...