steen_jadd Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er det satt noe frist for når gruppespillet skal være ferdigspilt? Har forståelse for at folk er opptatt med eksamen og lignende, men det hadde vært fint om vi snart var klare for kvartfinaler. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Tror fortsatt ikke at noen i gruppen min har spilt noen kamper. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Tror fortsatt ikke at noen i gruppen min har spilt noen kamper. Det har gått nesten en uke og det har ikke blitt spilt en eneste kamp? Hvordan er det mulig? Jeg stemmer for at det settes frist til fredag slik at det kan bli spilt kvartfinaler i helga. Synes det burde være mer enn nok tid med drøye halvannen uke. Om noen ikke skulle fått spilt kampene sine til fredag kan de takke seg selv om poeng bør gis på walk-over til dem som har vært mest aktiv i forsøk på å spille kamp, slik det alltid har vært i tidligere runder. Endret 12. mai 2009 av steen_jadd Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Fredag? Nei...Torsdag 23:59 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Problemet med gruppen min er at det ikke virker som det er noen sine tider som passer med hverandre, og hver gang jeg er logget på ps3 så er ingen andre der. Jeg har stort sett god tid til å få spilt kamper, og har flere ganger sagt at jeg er tilgjengelig uten at det hjelper meg i det hele tatt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 OH! Fryseboks er aktiv i tråden. Klar Fryseboks?! Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg kan forsåvidt spille nå, lager du et BAP-game, TC? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Woohoo! Vi prøver en gang vanlig da, hvis ikke det går, lager jeg BAP-game med en gang. Kom til My Country da, er der om 5 min. Lenke til kommentar
steen_jadd Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Problemet med gruppen min er at det ikke virker som det er noen sine tider som passer med hverandre, og hver gang jeg er logget på ps3 så er ingen andre der. Jeg har stort sett god tid til å få spilt kamper, og har flere ganger sagt at jeg er tilgjengelig uten at det hjelper meg i det hele tatt. Hvis du stadig vekk er på hogget for å få spilt kampene så sier reglene fra tidligere cuper at du vil få poengene på walk-over dersom fristen går ut. Nå vet ikke jeg hvor tilgjengelige de andre i gruppa er, men poengene deles naturligvis kun ut dersom du er den eneste som virkelig prøver å få spilt kampene. Personlig begynner jeg å bli lei av å vente fordi det virker som det ikke er noen fremgang. Hvis dere ikke har vært i nærheten av å få spilt kampene i løpet av en uke så er det ingenting som tilsier at dere vil få spilt kampene de kommende dagene heller. Jeg vet ikke hvem du er i gruppe med, men det hadde vært fint om noen av de andre i gruppa kunne gitt lyd ifra seg. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Ved neste cup burde det kanskje bli oppgitt en frist ved start slik at vi unngår dette. Det er selvsagt litt mye "action" for de som studerer og driver med skole, men det tok ikke meg lang tid å spille 6 matcher=). Hurry up, vil starte ny cup =P Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Sorry, nå skal jeg inn. Hva er din PSN da Fryseboks? Satser på at du er ChrisAndre da. Dexter: Skriv PSN fra nå av i førsteposten der du skriver påmeldte da. Endret 12. mai 2009 av tc47 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Sorry, nå skal jeg inn. Hva er din PSN da Fryseboks? Satser på at du er ChrisAndre da. Dexter: Skriv PSN fra nå av i førsteposten der du skriver påmeldte da. Jess Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Termo sa han var klar idag, men han har ikke vært pålogget i hele dag Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Gruppe kampene må være ferdigspilt til fredag kl 23.59. Den cupen ble dessverre litt surrete, og det tar jeg fullt og helt på min kappe, da jeg har hatt rimelig knapt med tid den siste uka. Men det skal bedre seg til neste cup. =) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Fryseboks 1 - 3 tc47 Fryseboks 4 - 2 tc47 Lenke til kommentar
Fryseboks1 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kamp 1: 3-1 til Tc47 Kamp2: 4-2 til meg Takk for kampene, mye spenning involvert, synd jeg ikke fikk bedre uttelling i kamp nummer 1. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Kan Saiyaman, Fryseboks og Dexter poste resultatene sine så langt her nå? Skal lage tabell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå