Gå til innhold

Playstation 3 FIFA09 Super-Cup VI

Anbefalte innlegg

Jeg skal love deg at jeg klarer uavgjort i minst en av kampene, slik som jeg gjorde mot både Steen og Luna. Klarer meg til tider ganske bra i forsvar, men suger til å lage egne sjanser.

Jeg blir ikke overrasket om du klarer å ta poeng mot tlf hvis du spiller slik som du gjorde mot meg over to kamper. Du lå veldig lavt og kompakt og hadde mye ballbesittelse, noe som gjorde det vanskelig å skape sjanser mot deg.

Du har ingen mulighet til å gå videre, så det jeg lurer på er om kampene for deg er uten betydning, eller spilles det om seedingspoeng? Gis det seedingspoeng for tredjeplassen? Kunne jo vært greit for dere begge å fått noen poeng slik at dere slipper å komme i en slik gruppe en gang til :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, damn, hvis tlf. vinner 3-0 og 4-0 i de to kampene går han videre pga. samme målforskjell + flere mål scoret. Blir så jævlig gøy hvis tlf. vinner første 4-0 eller noe, da begynner Luna å svette gitt. Ikke minst Tlf. foran sistekampen. Hoho. :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Haha, damn, hvis tlf. vinner 3-0 og 4-0 i de to kampene går han videre pga. samme målforskjell + flere mål scoret. Blir så jævlig gøy hvis tlf. vinner første 4-0 eller noe, da begynner Luna å svette gitt. Ikke minst Tlf. foran sistekampen. Hoho. :D

SÅ seriøst tar eg ikke dette altså...

Lenke til kommentar
Det skal mye til for at Tlf skal klare å vinne så mye. Er ikke så dårlig. Jeg tapte 4-1 mot Luna når eg begynte å kødde i andre omgang siden det endte med tap uansett.

Jeg setter min lit til deg Sindre, nå forstår jeg hvordan Italia har hatt det i de siste mesterskapene når de hver gang har vært avhengige av andres resultater :!: Men til forskjell fra Italia skal jeg holde meg for god til å snakke om kampfiksing :p til tross for at dere spiller i samme klubb... :hmm:

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898
@-Ey Baba

Jeg kan spille rundt 21.50 hvis det passer, kan også i morgen, skal nok møte Kriss også da.

Kan du spille om 5 min?

Lenke til kommentar
Jeg spørr igjen, gis det seedingspoeng til tredjeplassen?

Det ble gjort klart i forrige cup hvilke plasseringer som får seedingpoeng.

Så jeg må finne den gamle tråden å lete det opp fordi du ikke gidder å fortelle meg deg når du først svarer? :roll: Jaja, får finne ut av det selv da.

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar

Den var litt tungvint..kunne vel bare sagt det når du først svarte liksom ;)

EDIT: Her Steen og alle dere andre:

1 plass = 50 seeding points

2 plass = 35 seeding points

3 plass = 25 seeding points

4 plass = 15 seeding points

Kvartfinale plass = 5 seeding points

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...