grizley Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Heisann. Når jeg nå nettopp prøvde å logge inn på nevnte nettside, skrek antivirusprogrammet mitt (Avast) om at siden er infisert med en orm/malware. Noen flere som får opp samme advarsel fra sine antivirus programmer? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 jeg tør ikke etter dette "NoScript" holder så godt som hele siden skult. jeg lot den gjøre det og gikk ut.. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Bestilte fra FotoVideo rett før helgen og opplevde ingen skumle ting i den forbindelse, og pakken er allerede i Postens klamme hender. Lenke til kommentar
Bherserk Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Får ingen meldinger på Macen min. Har vondt for å forestille meg at en ehandelsløsning som sender all tilstandsinfo i en base64-enkodet tekststreng til brukeren kan være sårbart for angrep… Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Får ingen meldinger på Macen min. Har vondt for å forestille meg at en ehandelsløsning som sender all tilstandsinfo i en base64-enkodet tekststreng til brukeren kan være sårbart for angrep… De har tydeligvis fikset det nå, får ingenting her heller. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Kan også være brukerens egen PC som har virus, og ikke websiden, samt at feil på siden kan gjøre at det slår ut på noens antivirus, og få det til og se ut som virus. Men webservere kan få virus, og kjører ofte antivirus software som en annen maskin. Lenke til kommentar
grizley Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Kan også være brukerens egen PC som har virus, og ikke websiden, samt at feil på siden kan gjøre at det slår ut på noens antivirus, og få det til og se ut som virus. Men webservere kan få virus, og kjører ofte antivirus software som en annen maskin. Jeg hadde nok ingen virus på dataen min. Jeg kjørte antivurisprogrammet mitt før jeg var innom fotovideo.no. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Har ikke Fotovideo hatt problemer med noe av de samme en gang tidligere? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Jo, ihvertfall en gang tidligere. Dårlig sikkerhet virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå