KLUBBHUE Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg har et problem.. ¨Når jeg skal koble tv`n min til pc`n så får jeg en feilmelding når jeg klikker på arkfanen til skjermkortet, under settings/advanced i display properties Feilmeldingen lyder: "An error occurred while Windows was working with the control panel file C:winntsystem32desk.cpl" Kjører win2000 pro Har et NVIDIA Gforce2 skjermkort Noen tips om hvordan jeg kan fikse problemet? mvh:klubbhue :oops: Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 har ingen peil på problemet....men sånn ut av løse luften så vil eg foreslå å re-installere/oppdatere nvidia driverene. Alternativet er å ta en tur til microsoft sin "knowledgebase" og søke på ordene "win2k desk.cpl" PS: Engelsk knowledgebase, den norske versjonen er dårlig... Lenke til kommentar
KLUBBHUE Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Et driverproblem... Når jeg la inn den nyeste driveren så fikk jeg problemer, men da jeg la inn en eldre driver så funka det Takk for hjelp uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå