Sono Juventino Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Vil tro du lettere får der en dame hvis du ikke går så inn for det. Nå vurderer du kanskje alle damer du møter som potensielle kjærester, og da blir kanskje stemninga litt deretter? Ta ting naturlig, snakk med folk, så vil du med tiden finne en du liker personligheten og utseende på. Da skaffer du deg nummeret hennes og spør om hun vil finne på noe en dag. Var litt som deg en periode. Alle kompisene hadde dame og jeg hadde lyst på selv. Var egentlig først når jeg ikke var på leting at jeg fant en som passa meg. Nå er jeg singel igjen, men tar ting som det kommer. Er jo så klart noen fordeler ved å være singel også. Nå skal jeg ut i sola... Endret 22. juni 2009 av Sono Juventino Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 (endret) Vil tro du lettere får der en dame hvis du ikke går så inn for det. Nå vurderer du kanskje alle damer du møter som potensielle kjærester, og da blir kanskje stemninga litt deretter? Ta ting naturlig, snakk med folk, så vil du med tiden finne en du liker personligheten og utseende på. Jeg signerer på denne. Jeg er av samme oppfatning og tror at det er mye av grunnen til at noen går rundt single veldig lenge. De stresser rett og slett for mye med å finne en kjæreste og oppfører seg ikke så naturlig som man kanskje ville gjort om man ikke hadde det i tankene. De fleste kjærester har møttes totalt tilfeldig og det er vel sjeldent utenom på film at det er "kjærlighet ved første blikk" Dette er noe som skjer over tid og ved en tilfeldighet. Jeg traff jo min kjæreste egentlig mer eller mindre tilfeldig. Jeg skulle egentlig ikke på den festen, men hev meg med i siste øyeblikk da jeg ikke fant noe annet. Jeg skulle egentlig ikke til det St. hansbålet, men jeg joinet med likevell. Alt dette første til at jeg traff henne og vi ble etterhvert et par etter en del filmkvelder, samtaler på MSN, teksting osv osv. Altså hele poenget er at man treffer henne før eller siden uansett. Bare lev livet og vær sosial. Slutt å stress med å få en kjæreste, for det kommer ikke noe fortere for det. Jeg er også svært skeptisk til å bruke byen som en arena til å møte en framtidig kjæreste. Jeg føler det blir litt for "eøøøy!! party!" til å finne en kjæreste. Tilfeldig lek og morro i senga er en ting, men det bygger man ikke et forhold på Jeg har jo av og til merket det at nå som jeg har kjæreste så blir folk som ikke vet jeg har kjæreste mer interesserte. Nettopp fordi jeg ikke oppfører meg desperat og generelt bare er hyggelig, men avvisende dersom jeg måtte gjøre det. Det har jo ingenting med at jeg har blitt kjekkere av meg eller noe, det er bare det at jeg oppfører meg naturlig og er ikke pågående som jeg kanskje ville vært om jeg var ute etter en kjæreste. Dra ut for å ha det gøy.. ikke for å finne en kjæreste Endret 25. januar 2010 av Mantoius Lenke til kommentar
ViktorBravo Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 22/06-2009 : 15:18 Dude hvordan fant du dene tråden? 6mnd necropost... Lenke til kommentar
Okeblol Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Den var vel så gammel at den gikk rundt og kom på toppen igjen Den der virk uinteressert taktikken har ikke fungert spesielt bra for meg, men jeg er kanskje FOR uinteressert og tenkte jeg var for cool til å bry meg Nå bikker jeg snart over til desperat frykter jeg, så er på sjekkern for tida men kutter kontakten kjapt om det ikke er noe kjemi og flow i samtalen Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 22/06-2009 : 15:18 Dude hvordan fant du dene tråden? 6mnd necropost... Googlet det kun på gøy, og som vanlig når man googler slike ting, så kommer diskusjon øverst. Følte bare for å skrive noen ord, og det er jo ikke slik at dette er noe mindre interessant eller aktuelt nå enn når topicen ble skrevet. Sikkert mange sjeler der ute som er lei av å være singel nå også 2 Lenke til kommentar
Gjest Tarzan Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Prøv nettdating, det er det mest effektive. Finn noen kandidater og avtale date, du trenger ikke å bruke lang tid på nettet før du har avtalt et møte. Jeg har selv prøvd www.sukker.no med hell. Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fint, vi trenger litt reklame her inne Tarzan. Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fint, vi trenger litt reklame her inne Tarzan. Jeg venter faktisk på det, reklame eller noe frikirke opplegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå