Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er en gutt i tidlig 20 år'ene har blitt veldig sosial i ettertid, i motsetning til før klarer jeg ikke å bare sitte hjemme og titte på TV eller spille bort tiden. I det siste har jeg klart å skaffe meg noen venner som jeg ser ut som om jeg trives med men ikke treffer ofte, men jeg føler meg ekstremt singel ettersom jeg har vært det i hele mitt liv. Det føles som om det er på tide å finne en trivelig jente som kan gjøre hverdagen litt lysere, men det virker som om alle jentene allerede er tatt og håpet om å finne min type jente som samtidig er singel er nesten helt borte. Dette gjør meg litt små deppa, jeg har ikke mulighet til å gå ut på byen eller treffe så mange jenter på min alder fordi jeg har så få venner som liker å gå ut. Er det noen som har noen råd? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 jeg er ikke like gammel som deg, men jeg kjenner meg igjenn Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 å skaffe seg noen venner å dra på byen med burde være en svært smal sak da..... hør med noen i klassen/ på jobben osv...... dra på byen hver helg, sjekk opp damer skal du se kjærestetilbudene står i kø lykke til Lenke til kommentar
pwned Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 å det er mange av oss som er single =) vi bare sitter her og venter på at prinsen skal komme å ta oss med storm (tulla ja) bli kjent med noen som liker å dra ut på byen, eller dra alene.. kjekt å være to-tre stk, men er du alene må du på en måte bli kjent med noen. hva driver du med om dagen? studerer du kan du treffe jenter på skolen, jobber du kan du treffe jenter der. der er som regel ikke på byen folk finner gutten/jenta de vil være sammen med lenge Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Det finnes haugevis av single jenter der ute.. Du må bare komme deg ut for å møte dem! Som pwned sier så er kanskje ikke byen det beste stedet å møte noen hvis du vil ha et langsiktig forhold, selv om sjangsen er der for det også. Hvis du sliter med å komme deg ut, så kan nettdating være en mulighet? Har hørt mange gode ord om match.com, moteplassen.no og sukker.no. (noen som kan bekrefte/avkrefte) Sistnevnte har forsåvidt også egne singel-fester hvor alle som kommer er single, så der kan du nok helt sikkert finne noen. Eneste som er 100% sikkert, er at du finner ingen av å sitte inne, så du må bare komme deg ut og leve livet, så kommer ting av seg selv. 1 Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 å det er mange av oss som er single =) vi bare sitter her og venter på at prinsen skal komme å ta oss med storm (tulla ja) bli kjent med noen som liker å dra ut på byen, eller dra alene.. kjekt å være to-tre stk, men er du alene må du på en måte bli kjent med noen. hva driver du med om dagen? studerer du kan du treffe jenter på skolen, jobber du kan du treffe jenter der. der er som regel ikke på byen folk finner gutten/jenta de vil være sammen med lenge Haha, "om man jobber treffer man jenter på jobb". Så sant så sant! Men for dem som jobber i kommunen så er de fleste jenter 45 og oppover! Og det er vel kanskje ikke hva en 20 åring kunne ønsket? 1 Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Haha, "om man jobber treffer man jenter på jobb". Så sant så sant! Men for dem som jobber i kommunen så er de fleste jenter 45 og oppover! Og det er vel kanskje ikke hva en 20 åring kunne ønsket? Noen liker dattera, noen liker mora Den beste måten er sosiale sammenhenger. Det kan være privatfester eller mer organiserte, faste former i form av interessegrupper. Men det kan også dukke opp når man minst venter det. Hadde selv vært singel meeeget lenge og faktisk gitt opp fullstendig (kunne ikke bry meg mindre om noen jenter/ damer var interesserte...) da jeg ble kjent med ei på et sted jeg aldri trodde jeg kom til å finne noen livspartner akkurat. Etter å ha bli bedre kjent med henne, gikk ting fort og nå er vi gifte med barn Sleit forøvrig med mye av det samme som deg. Et tips som en kamerat kom med til oss (da) single, var å ta noen sjanser innimellom. Kanskje du skal være litt ekstra frampå når du møter noen som du liker og som du tror liker deg. Heter seg også at det er bedre å drite seg ut enn å dø av forstoppelse Lykke til! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 å skaffe seg noen venner å dra på byen med burde være en svært smal sak da..... hør med noen i klassen/ på jobben osv...... dra på byen hver helg, sjekk opp damer skal du se kjærestetilbudene står i kø lykke til Går ikke på skolen for tiden, kommet rett ut av militæret og rett inn i arbeidslivet (alle er ca 10-15 år eldre enn meg og menn så det er ikke noe å hente der). Har tenkt å studere igjen etter sommeren, men jeg vil ikke vente så lenge før jeg kan treffe noen hyggelige jenter, og det er jo da man skal studere! bli kjent med noen som liker å dra ut på byen, eller dra alene.. kjekt å være to-tre stk, men er du alene må du på en måte bli kjent med noen. Jeg er flink med å bryte isen, men går man alene så er det alltids litt døvt. hva driver du med om dagen? studerer du kan du treffe jenter på skolen, jobber du kan du treffe jenter der. der er som regel ikke på byen folk finner gutten/jenta de vil være sammen med lenge Så sant, men treffer ingen av dem via mine hverdaglslige rutiner. Vennene mine har blitt kjipe, det er nesten som om de har murt seg inn i huler og ikke vil ut. Hvis du sliter med å komme deg ut, så kan nettdating være en mulighet? Har hørt mange gode ord om match.com, moteplassen.no og sukker.no. (noen som kan bekrefte/avkrefte) Sistnevnte har forsåvidt også egne singel-fester hvor alle som kommer er single, så der kan du nok helt sikkert finne noen. Nettdating er noe som jeg ikke har vurdert, jeg liker å møte folk personlig. Jeg er veldig skeptisk, alle disse sidene som sier de er "gratis" virker bare som om de er juks og ute etter pengene dine. Men hvis noen mener at de to sidene er til å stole på kunne jeg gi dem en sjanse. Generelt virker det som om alle på min alder har en partner og typen som jeg liker møter jeg så å si aldri, alt i alt føles dette litt håpløst. Så jeg vil bare møte masse single jenter for å se om jeg finner noen som jeg liker =) Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 pfft bare ver litt frampå me kontroll til slutt funke det, alkohol som motivasjon. til mer du drikke til plagsom blir du... yey go for it-.- Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er også lei av å være singel, TS. Problemet mitt er at jeg finner feil jenter. Når jeg først kjenner at jeg har truffet noen jeg virkelig kan forelske meg i, så viser det seg at den jenta er litt for løs eller ikke er spesielt hypp på å ha noe forhold i det hele tatt. Gjør som meg, selv om du er lei av det. Ta tiden til hjelp. En eller annen gang må vi jo finne noen som kan like oss også ^^ Lenke til kommentar
haarod Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Bare ikke bli så desperat. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Master_Chef Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Jeg er i akkurat samme situasjon, ferdig med militæret, og studerer på en skole med sånn ca. 90% gutter, så har liksom endt opp i en mannsdominert verden. Derfor tenkte jeg å prøve nettdating, men alle de krever penger hvis du vil kontakte folk. Det eneste du får gratis er å opprette en profil med bilde som du kan bruke til å fiske med, men det er som kjent ikke guttene som får mest napp. Jeg møter liksom en jente i ny og ne, så tar det med tiden. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Meld deg på aktiviteter hvor du vet det er damer. F.eks Norges Turist Forening, danseskole, skole eller studier, et eller annet aktivitets tilbud. Det beste er å bli kjent gjennom felles interesser, så etter hvert utvikler det seg til noe mer, kanskje. Man kan finne en dame på byen, men tror ikke det er der de mest naturlige relasjonene oppstår. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Kom deg ut i verden og snakk med folk. Eneste som fungerer. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) å skaffe seg noen venner å dra på byen med burde være en svært smal sak da..... hør med noen i klassen/ på jobben osv...... dra på byen hver helg, sjekk opp damer skal du se kjærestetilbudene står i kø lykke til Går ikke på skolen for tiden, kommet rett ut av militæret og rett inn i arbeidslivet (alle er ca 10-15 år eldre enn meg og menn så det er ikke noe å hente der). Har tenkt å studere igjen etter sommeren, men jeg vil ikke vente så lenge før jeg kan treffe noen hyggelige jenter, og det er jo da man skal studere! fælt så kresen du var da ^^ det skal mye til å ikke treffe noen på sommeren.. stranda, resturanter/barer der man sitter ute og spiser. nordmenn kan virke veldig inneslutta ved første blikk, men de fleste er som regel veldig åpne for nye bekjentskaper hvis du bare tar initiativet til litt småprat edit: quote-tull >_< Endret 6. mai 2009 av pwned Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 å skaffe seg noen venner å dra på byen med burde være en svært smal sak da..... hør med noen i klassen/ på jobben osv...... dra på byen hver helg, sjekk opp damer skal du se kjærestetilbudene står i kø lykke til Går ikke på skolen for tiden, kommet rett ut av militæret og rett inn i arbeidslivet (alle er ca 10-15 år eldre enn meg og menn så det er ikke noe å hente der). Har tenkt å studere igjen etter sommeren, men jeg vil ikke vente så lenge før jeg kan treffe noen hyggelige jenter, og det er jo da man skal studere! fælt så kresen du var da ^^ det skal mye til å ikke treffe noen på sommeren.. stranda, resturanter/barer der man sitter ute og spiser. nordmenn kan virke veldig inneslutta ved første blikk, men de fleste er som regel veldig åpne for nye bekjentskaper hvis du bare tar initiativet til litt småprat edit: quote-tull >_< Sommeren høres godt ut, gleder meg veldig. Men mest av alt gleder jeg meg til skolen starter igjen, der kan ting utfolde seg litt mer naturlig. Begynner å bli passe håpløs, møter masse folk og har det gøy men kan overhode ikke finne den type jente som jeg virkelig, virkelig liker å være rundt. Har funnet 2 av dem i hele mitt liv og begge var selvfølgelig tatt, blir sprø og deppa :\ Lenke til kommentar
pwned Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Du må bare ta tida til hjelp, søke nye omgivelser og situasjoner for å møte flere typer jenter.. Hvorfor ga du opp de to jentene du likte? Skal ikke promotere det å stjele kjærester her, men mener du prøvd å få de til å like deg så de evt tok kontakt om det ble slutt med den daværende kjæresten (uten at det skal høres så second-hand ut) Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Du må bare ta tida til hjelp, søke nye omgivelser og situasjoner for å møte flere typer jenter.. Hvorfor ga du opp de to jentene du likte? Skal ikke promotere det å stjele kjærester her, men mener du prøvd å få de til å like deg så de evt tok kontakt om det ble slutt med den daværende kjæresten (uten at det skal høres så second-hand ut) Jeg søker nye omgivelser og tar godt i mot ukjente folk etter hva jeg klarer. Hun ene jenta mista jeg kontakt med i fjor, fikk nylig muligheten til å opprette kontakt igjen men jeg vet ikke hvis jeg ønsker. Hun andre er jeg rundt veldig ofte, hun er min beste venninde og jeg kjente henne gjennom typen som er en av mine beste venner fra vidregående. De virker ganske glade sammen og forholdet har vart flere år, jeg omgås dem ofte og jeg tror at alle andre enn dem to mistenker at jeg er helt gal etter henne. Enten det eller så bare synes de at det er ok siden de begge trives med meg, selv om jeg får ganske mye privat tid med henne. Jeg vil jo ikke ødelegge for noen av dem med tanke på at de er alt for gode venner, men jeg blir helt sprø av å bare være på "siden". Jeg har aldri fortalt henne, men det er fordi jeg vet at hun er tatt og jeg vil ikke at hun skal ta avstand. Jeg kan ikke sitte og vente på at de kanskje en dag finner ut at de ikke vil være sammen. Det er nok der grunnen ligger til at jeg trenger å finne en annen spesiell person som kan kapre hjernen min og er singel. Lenke til kommentar
introspector Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (...)Går ikke på skolen for tiden, kommet rett ut av militæret og rett inn i arbeidslivet (alle er ca 10-15 år eldre enn meg og menn så det er ikke noe å hente der). Har tenkt å studere igjen etter sommeren, men jeg vil ikke vente så lenge før jeg kan treffe noen hyggelige jenter, og det er jo da man skal studere! (...) Det er jo da man skal studere? Om du mener at man skal holde fokus kun på studier mens man studerer kan jeg fortelle at det er en fin måte å bli lettere... "koko" tror jeg fagtermen er. Om du trives i typiske studentmiljøer (Kvarteret i Bergen, Folken i Stavanger, Samfunnet i Trondheim osv) er det latterlig enkelt å treffe nye mennesker som student, og absolutt ikke noe man bør styre unna fordi man tror en skal fokusere utelukkende på studier. Forøvrig er som regel kjønnsratioen stort sett i ens favør om en er mann, da hovedtyngden av studenter etterhvert er kvinner. Er man noe mer "alternativ" finner man nok også studentorganisasjoner eller organisasjoner med studenter i som kan passe, om en leter litt. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Reisetips_* Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hva med å melde seg på ferie for single. Har setv reist med Inspiratour og møtta veldig mange morsomme folk. Se inspiratour.com Er en gutt i tidlig 20 år'ene har blitt veldig sosial i ettertid, i motsetning til før klarer jeg ikke å bare sitte hjemme og titte på TV eller spille bort tiden. I det siste har jeg klart å skaffe meg noen venner som jeg ser ut som om jeg trives med men ikke treffer ofte, men jeg føler meg ekstremt singel ettersom jeg har vært det i hele mitt liv. Det føles som om det er på tide å finne en trivelig jente som kan gjøre hverdagen litt lysere, men det virker som om alle jentene allerede er tatt og håpet om å finne min type jente som samtidig er singel er nesten helt borte. Dette gjør meg litt små deppa, jeg har ikke mulighet til å gå ut på byen eller treffe så mange jenter på min alder fordi jeg har så få venner som liker å gå ut. Er det noen som har noen råd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå