sigrid Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Noen flere her som har opplevd at når man skriver til folk på msn, så er det ikke bestandig de får det man har skrevet? Har opplevd dette flere ganger etterat jeg begynte med den siste msn (versjon 2009, build 14.0.864.206) Finnes det noe annet alternativ til msn? Som fungerer på samme måte og som man kan logge inn på med samme epost og pasord. Og dermed få opp de samme kontaktene på som man har på msn i dag? har testet litt amsn, men denne faller ikke helt i smak. Noen som vet hvor man kan få hjelp til med det problemet med msn? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Høres ut som en skranglete nettforbindelse, men du kan alltids bruke Pidgin, jeg bruker det selv. Tok ikke rare tiden før jeg lærte meg det. Lenke til kommentar
magnusgb Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Pidgin anbefales. Lett å lære også. Lenke til kommentar
sigrid Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Alt annet funker fint på nettverkslinja mi, har ikke merket noe på noen programmer jeg bruker. Finnes det noen måte å sjekke på om det er nettverkslinja? Men skulle vel ha fått samme problemmet med aMSN hvis jeg hadde hatt problemer med nettverkslinjen? Dette skjer spesielt når jeg ikke har skrevet noe på msn ei spesiell stund (slik at msn går inn i ei slags tilstand som inaktiv). Kan godt bruke pc til annet i mellomtiden. Men når jeg går tilbake til msn for å skrive så er det ikke sikkert at det blir sendt det jeg har skrevet. Får heller ingen feilmeldinger, eneste jeg vet det på er at personen jeg prøver å skrive til. Aldri svarer på det jeg skriver. Ønsker primært å bruke msn, da det er en gammel vane. Og har folk i huset som ikke er direkte veldig glade for endringer i dataprogrammer.... Lenke til kommentar
sigrid Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Pidgin anbefales.Lett å lære også. Pidgin har ikke webcamera og en del av de andre funksjonene som MSN har. Lenke til kommentar
sigrid Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Har ikke MSN et offisielt forum? Lenke til kommentar
magnusgb Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 last ned en eldre versjon eller reinstaller den du har:) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Har ikke MSN et offisielt forum? ? Lenke til kommentar
sigrid Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Har ikke MSN et offisielt forum? ? Skjønte du ikke denne? Det jeg lurte på var om ikke MSN har et forum som man kan søke råd og veiledning på Lenke til kommentar
sigrid Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Trykk på spørsmålstegnet. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå