Gå til innhold

BK: I </3 U.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første tanken min var: Faen så dårlig emnetittel, men der tok jeg visst feil ;)

Eneste jeg savner på bilde er kniv og gaffel i stede for det spiddet... Min mening er at kniv og gaffel hadde gjort bildet mer "ekkelt", men kulere :p

EDIT: ellers artig bilde...

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar
Første tanken min var: Faen så dårlig emnetittel, men der tok jeg visst feil ;)

Eneste jeg savner på bilde er kniv og gaffel i stede for det spiddet... Min mening er at kniv og gaffel hadde gjort bildet mer "ekkelt", men kulere :p

EDIT: ellers artig bilde...

Enig!

Lenke til kommentar
Artig påfunn. Selv ville jeg stukket kniven inn litt på skrå, så det hadde vært lettere å se at det var en kniv.

Pfft, kjenner man ikke igjen en kniv utifra det der, har man ikke levd lenge nok. Desuten er eggen vendt mot deg. Mot deg :p

Smak og behag. Kommer ann på hva man leser ut av bildet.

Hvor hjertet er fra, er en hemmelighet, men uten å røpe så alt for mye kan jeg vel nevne: "Survival of the fittest", og "overbefolket barnehage" samt noe om løpekapasitetene til lille Jonas, som ikke lenger kan løpe.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

Lyset blir kansje en tanke hardt. Er litt enig i att kniven burde være i en annen vinkel så den kommer bedre fram. Man ser jo att det er en kniv nå også men man kan også se att det er ett stemjern eller en syl eller noe i den duren. Er heller ikke helt begeistret for blodet. Ja det er slik det ser ut men ønsker meg litt rødere faktisk. Nå ser det litt ut som sjokoladesaus spredd litt tilfeldig rundt på en tallerken som på en gourmet restaurant. Og hva er de blyantstrekene for noe? Tror det kunne vært beskjært ganske mye på hver side for å få frem symbolikken og motivet bedre. Hjertet er forhåpentligvis bare fra en slaktet gris eller ett annet dyr med lignende hjerte slik att Jonas får løpe i fred.

Endret av Phaser_
Lenke til kommentar

Jeg ville også hatt hjertet og blodet rødere. Nå ser det litt kot ut, ikke like nyslaktet og brutalt. Kul idé!

Si

edit: Ville kanskje laget en ironisk valentinekort av det?

Endret av si
Lenke til kommentar

Kult bilde J@cob! Er enig med de andre som sier at kniven med fordel kunne vært vridd litt for å gjøre det mer tydelig at det er en kniv. Blodet kunne også vært litt rødere som nevnt.

Ville kanskje laget en ironisk valentinekort av det?

Haha, tror ikke det hadde blitt så vellykket :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Synes bildet er fett sånn det er egentlig. Likte at kniven er stukket rett ned. Vet ikke hvorfor men..

Likte og fargen på blodet. Ser skittent og brutalt ut.

Nå har ikke jeg så mye peiling på det tekniske, men damn det var tøfft :)

Lenke til kommentar
QUOTE(si @ 04/05-2009 : 09:46)

Ville kanskje laget en ironisk valentinekort av det?

Haha, tror ikke det hadde blitt så vellykket

Det kommer helt an på hva du vil oppnå.

Jeg mente forresten at det så kokt ut, stygg skrivefeil der. Skulle gjerne sett en rødere versjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...