Carlgutt Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) µµµµµµµµµµµµµµµµµµ omfg it works Først visste jeg ikke hvorfor det het µTorrent, men så så jeg i matteboka mi at det betyr mikro og uttales «my» og da gav alt mening. Sånt er ganske kult. Takk! Alltid lurt på hvordan jeg skal uttale det. Som regel kalt det "UTorrent" i mangel av bedre forklaring. whoho nå kan jeg være smat ass også "det heter ikke Utorrent" det heter "Mytorrent" Endret 5. mai 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tegnet vert brukt til mangt:http://en.wikipedia.org/wiki/Μ#Academia det eneste som ikke forandrer seg er at det er gresk hvodan får man delta? €µ (jeg prøved AltGr + alle knappene) edit: delta er en trekant.. ▲ <- sånn en? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Nei, ein . Eventuelt Δ. Endret 5. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Nei, ein . Eventuelt Δ. stemer bra, det er det en måte å få dette via tastaturet? eller må man ty til andre metoder? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Med mindre du vil endre tastaturspråket til gresk er det, som sagt, teiknkartet: Start --> Kjør (hurtigtast Win + R), skriv charmap og trykk enter. Det er eit søkefelt nederst, skriv inn delta der, eller bla til du finn det du treng. Her i forumet (og andre forum med TeX-støtte) kan du bruke tex-tagar, som eg gjorde over: [tex]\Delta[/tex] Red.: I kontorprogram er det gjerne eit teiknkart innebygd, som Set inn --> Spesialteikn i OOo Writer. Endret 5. mai 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå