2ball_ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei. ja.. jeg fikk det plutselig for meg at jeg skulle slå hodet mot tastaturet og se hva som kom frem(finnes en tråd for det?) uansett fikk jeg frem "µ". om jeg ikke tar feil er er det betegnelsen for "mikro". spørsmålet mitt da blir: hvordan får jeg denne frem bevist? finner den ikke på tastaturet sikkert feilpostet.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) ctrl+ alt + m µµµµµµµµ Endret 3. mai 2009 av OZ-Racing Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Alt Gr + m. Evt Ctrl + ALT + m. µµµµµµµ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 test1: µµµµµµ test2: µµµµµµ joda takker^^ Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Eventuelt start->kjør-> "charmap" og så trykk enter. Glemte: µµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµ Endret 3. mai 2009 av iNeo Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Eventuelt start->kjør-> "charmap" og så trykk enter. Glemte: µµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµµ hehe^^ joda har ikke hatt nruk for det. selv om jeg går på elektro :!: er ikke nødvendig å "mobbe" uvitenheten min (eller skryte?) Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Først visste jeg ikke hvorfor det het µTorrent, men så så jeg i matteboka mi at det betyr mikro og uttales «my» og da gav alt mening. Sånt er ganske kult. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Først visste jeg ikke hvorfor det het µTorrent, men så så jeg i matteboka mi at det betyr mikro og uttales «my» og da gav alt mening. Sånt er ganske kult. Takk! Alltid lurt på hvordan jeg skal uttale det. Som regel kalt det "UTorrent" i mangel av bedre forklaring. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 hehe^^ jeg vist i det minste hva det var for noe menne.. [Løst] Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tror ingen hadde skjønt hvilke program du pratet om, vist du sa mytorrent. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 test1: µµµµµµ test2: µµµµµµ joda takker^^ Da må jeg bare spørre hvordan i alle dager du har klart å trykke ctrl+alt+m med hodet ditt? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 test1: µµµµµµ test2: µµµµµµ joda takker^^ Da må jeg bare spørre hvordan i alle dager du har klart å trykke ctrl+alt+m med hodet ditt? hehe nei.. det.. jeg rullet (Alt Gr + m) Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 µµµµµµµµ Uttales det ikke mju? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 µµµµµµµµ Uttales det ikke mju? hva det uttales som vet jeg ikke.. i forrhold til ekektonikk/matte betyr det i alle fall "mikro" som i mikrometer Lenke til kommentar
Ituca Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tegnet er matematisk, og i statistikk er det forventningsverdien. Correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tegnet vert brukt til mangt: http://en.wikipedia.org/wiki/Μ#Academia Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Tegnet vert brukt til mangt:http://en.wikipedia.org/wiki/Μ#Academia det eneste som ikke forandrer seg er at det er gresk hvodan får man delta? €µ (jeg prøved AltGr + alle knappene) edit: delta er en trekant.. Endret 3. mai 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Då må du nok til teiknkartet, som iNeo nemnte. Og forresten: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1013376 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tegnet vert brukt til mangt:http://en.wikipedia.org/wiki/Μ#Academia the SI prefix micro-, which represents one millionth, or 10−6 Er nok dette jeg forbinder tegnet med ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå