Inaktiv bruker 7 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei. lastet istad ned den nyeste msn, etter å ha hatt en gammel i svert lang tid. Når jeg prøver å logge inn, og den skal til å laste opp kontaktene, går den ut i loginscreen igjen. har prøvd flere brukere, men det skjer det samme på alle. Flere som har det samme problemet? Hvordan kan jeg få fikset dette? Kommer ikke opp noe error eller noe, bare går ut i login igjen. Takker for svar Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 hadde et lignende problem.. etter en stud kom det en luring og sa: Ofte fikses innloggingsproblemer på msn ved å flushe dns (spesielt feil med nøkkelporter). Gå i CMD og skriv: ipconfig /flushdns. se om det funker. er såpass enkelt Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Takker for svar.. Nå kom det noe annet opp istedet. "Windows Live Communications Platform har et problem og må lukkes. Vi beklager det inntrufne." EDIT: er nå vanlig igjen.. Hopper rett tilbake til loginscreen Endret 3. mai 2009 av coolninja Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 besynderlig.. jeg ahr forstått det sån at det er mange som får problemer med msn etter at den nye versjonen kom ut. mystisk. (bump) Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 7 Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 ingen som har peiling? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 som en midlertidig løsning kan du prøve å se om windows messenger virker. det pleier den. dette er dog langt i fra bra nok, men du er ikke heeeelt isolert i det minste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå