Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Komplisert situasjon med en jente, trenger hjelp.

Gjest Guest_hmmm_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_hmmm_*

Okei, skal prøve og få historien så kort som mulig..

For noen månedter siden, når jeg ble sammen med en jente, prøvde ex'en til jenta seg på besteveninna til jenta. Besteveninna hadde type, som frika ut.

For en mndt tid siden ble det slutt mellom meg og dama, og besteveninna prater masse med meg. Vet ikke om jeg kan si hun prøver seg på meg, men hun sier forholdet mellom hun og typen går dårlig, og at hun liker meg.

Jeg holder meg litt tilbake, for jeg tenker litt..

Kanskje det har seg sånn, at hun sa det samme til ex'en til ex'en min? At det var derfor han prøvde seg, og fikk pryl av typen?

DERFOR holder jeg meg litt tilbake, fordi jeg tror hun lurer meg..

Hun virker veldig troverdig, og trur egentlig på hun.. Men bare tenker litt sånn!

Hva burde jeg gjøre?

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest

Sånn egentlig er det vel ikke besteveninna.. Når jeg var sammen med ho kjerringa, prata hu masse drit om hun.. Og "besteveninna" prater drit om ex'en min, og gjorde faktisk også dette når jeg var sammen med hun.

Jeg ser egentlig ikke helt problemet i at de er venner :dontgetit:

Lenke til kommentar

Du.. ALLE jenter snakker dritt om hverandre, uansett om dem er Bestevenner eller bare venner..

Men som jeg hvertfall har lært er at viss du slår opp med dama, venter 1 mnd også blir du sammen med bestevennina hennes.. Da kan det gå til helvette som sagt.. Det er typisk jenter på min alder.. (Jeg er 15) Men nå vet jeg ikke hvor gammel ex'en din er da :p

Men ex'en din bestemmer ikke over deg, så du kan gjøre hva du vil.. Om du vil bli sammen med bestevennina hennes, Ja da gjør du det.. INGEN skal stoppe deg.. :)

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar

så lenge hun har type så skal du kule helt.

vist hun mener hun vil ha deg i steden for "typen" så får hun gjøre det slutt med han før hun begynner å prøve seg på deg. ellers er det jo dømt til å bli "forvirringer".

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Takk for svar forresten! ;D

Ja, det er sant! Hva mener du kan gå til helvette? ;p

Begge jentene, og jeg, er 17 :)

Lenke til kommentar
Takk for svar forresten! ;D

Ja, det er sant! Hva mener du kan gå til helvette? ;p

Begge jentene, og jeg, er 17 :)

2ball(s) sa noe jeg glemte...

Det jeg mente med at det kan gå til helvette er at ex'en din klikker fullstendig, får venna sine til å være drittsekker mot deg osv.. Men det tror jeg hvertfall ikke kommer til å skje, siden dere er mer voksne..

Endret av TehJøran
Lenke til kommentar

hmmm.. bare for å kaste ut en teori så tror jeg hun har en lesbisk/biseksuell side og har lyst på sin egen venninne.

Hun tørr ikke å innrømme det for seg selv og prøver dermed å mette lystene ved å jakte på xene til venninna :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...