Glassflasken Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 hva gjør jeg galt på kickflippen min`? http://www.youtube.com/watch?v=FqO5J_pKOY8 Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 hva gjør jeg galt på kickflippen min`? http://www.youtube.com/watch?v=FqO5J_pKOY8 det er en heel flip men jeg skater selv og skal i deg et tips .. når du tar kickflip fin en stannce som passer deg . pop og spark raskt og prøv å henge så lenge som mulig i luufta og du må ha brettet under deg hele tiden så prøver du å lande gjør dette lenge og mye Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Du har klippa filmen veldig hardt, så det er nesten umulig å gi tilbakemeldinger på hva DU gjør feil. Legger dog merke til at bakfoten din henger litt. Edit: Så filmen en gang til. Du er for pysete (ikke for å være slem ). Du må satse mer, og du må hoppe framover sammen med brettet når du skal flippe. Dette blir selvfølgelig ganske så unaturlig når du står stille, og mange synes derfor det er lettere å lære seg triks i bitteliten fart fremfor stillestående. Endret 4. mai 2009 av J-Core Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 ååja, ;D skal prøve.. neida jeg skjønner det. er redd for å lande også sklir brettet også palmer jeg i bakken xD Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Virker som du holder for mye av den fremste foten på brettet. La ca 30% av fremste foten din stå på bretter, når du vipper brettet opp så skuer du fremste foten fremover. Ikke lett å forklare med ord, men det er ikke vanskelig å få det til nå du vet hvordan du skal gjøre det. Jeg skatet tidligere, etter 4 år + så greier jeg nesten kickflip nå til dags. Savner skating, men tror leggene mine er glade for at brettet samler støv. pop og spark raskt og prøv å henge så lenge som mulig i luufta og du må ha brettet under deg hele tiden så prøver du å lande gjør dette lenge og mye smile.gif Ellers er det ett ok tips. Endret 11. mai 2009 av WaterMarked Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 For det første: Heelflip, ikke kickflip. For det andre: Hoppe er et godt tips. For det tredje: ikke spark ut, bare gi det en liten flick ut på siden av nosen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå