Winydancer Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Heisann. Har plutselig fått et problem med at FIFA 09 fryser når jeg skal spille mot kompisser offline. Så fort "2. playeren" røre kontrollen fryser spillet. Noen med peiling? Har googlet litt, og ser at andre har samme problem, men fant ingen "løsning". Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 prøv uten HDD og se om problemet fortsatt er der. Prøv med en annen plate Har Arcade, så ingen HDD. Og har ingen andre plater. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Da prøver vi en clear cache i stedet: System -> Memory -> Y -> X X LB RB X X -> Yes Om du fortsatt har problem så er det enten CDen eller xboxen Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Sweet. Skal teste dette Takk! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Det funka ikke. Hm. Men skal skaffe enn annen FIFA plate og sjekke med senere! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Ehm. Kan si dette, jeg startet opp spillet igjen, og trykte liksom "START" med "2" kontrollen, og fikk liksom ikke logget innpå profilen MIN da, så jeg velgte "forsett uten å lagre". Lagde helt innpå kampen med "2" kontrollen, og da skjedde det ingenting. Kan det være profilen min som fucker opp ting? Lenke til kommentar
clinton Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hadde samme problem.Måtte logge ut hver gang jeg skulle spille det.Men no har det fikset seg selv igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå