Newsbee Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg er heller aktiv podcaster, og da hovedsaklig fra nrk.no til iTunes. Problemet er i korte trekk at det kan gå et par uker mellom hver gang jeg er innom iTunes, og da er listen over podcaster jeg abonnerer på borte - irriterende! Det virker som det har noe med "tid" å gjøre, altså at det man abonnerer på slettes etter en viss tid. I alle fall har det ikke med noe som skyldes oppdateringer, da jeg ikke har oppdatert iTunes på evigheter. Problemet dette fører med seg er at når jeg legger til et program som abonnement igjen blir også alt lastet på nytt. iTunes ser ikke i "ferdig nedlastet"-mappen min hva som ligger der, og rett og slett blidt laster ned alt, med det resultat at jeg får doble sett med programmer. Er det andre som har vært borti samme problem? Hvordan fikset dere det? Har noen forslag til alternativ programvare for podcasting som er bedre enn iTunes og Winamp? (har testet Winamp og det var ikke spesielt bra) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå