CapsAdmin Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Jeg fant ingenting i rettningslinje greia om og ikke poste uferdige låter, så jeg håper dette går bra http://dl.getdropbox.com/u/244444/Auxiliar...ocument%203.mp3 Jeg skal få en venn av meg til å spille gitar, men må lage en onkelig melodi først. Det kan hende jeg endrer alt melodisk. Jeg starta igår med den så det kan ta litt tid før den blir helt ferdig. Jeg har planer om og poste rns fila (Reason 4) hvis noen er interesert. Endret 8. mai 2009 av CapsAdmin Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Høres fett ut mann Men den mangler masse bass både i kicken og basslinjen Overgangen fra breakdown til takeoff er alt for diffus etter min mening. Du burde ha noen suse-effekter eller noe opp mot takeoff og så slenge på en cymbal på første slaget i takeof'et. Lenke til kommentar
habbabster Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Høres ganske fet ut den Men kan du poste rns filen? Prøver å lære meg reason, men det er litt vanskelig siden jeg er vant til å bruk FL studio:P Lenke til kommentar
CapsAdmin Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Takk for ideer og det med bassen. (har ett dårlig annleg) Prioriteten min nå er og fikse litt melodisk, glemmte faktisk og fikse koret som gjorde at alt hørtes litt rotete ut, tror jeg da. Men jeg mener det er litt for mye som skjer på en gang. Jeg tror jeg vet å hva som skyldes at bassen ble borte. Jeg tror jeg kutta av 100 hz og ned. Jeg ville ha et high pass filter på hele sangen noen steder og bruker stereo imager (litt hacky) men kan sikkert bare gjøre det i adobe audition istedet for i reason. Edit: Oppdatert link. - Mere bass - Fikset litt melodisk Endret 3. mai 2009 av CapsAdmin Lenke til kommentar
CapsAdmin Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Høres ganske fet ut den Men kan du poste rns filen? Prøver å lære meg reason, men det er litt vanskelig siden jeg er vant til å bruk FL studio:P Jeg venter til jeg blir ferdig siden den er veldig rotete. Det blir som å gi fra seg møkkete klær til noen. Endret 4. mai 2009 av CapsAdmin Lenke til kommentar
Asbjørn H Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Ah, bedre nå ja! Kan forsåvidt være en ide å beholde det filteret du hadde på masteren, men heller sette cutoffen ned til ca 40 Hz. Har hørt at det er lurt... Sangen din er veldig energisk, men jeg tror noe som kunne fått den enda mer energisk er å gjøre breakdownet skikkelig rolig, sånn at det blir en ordentlig kontrast til takeoffene. Nå er breaket mer et parti uten trommer enn et skikkelig break. Og du må jo gjøre litt ære på melodien din Forsåvidt kan jeg anbefale deg å registrere deg på anjunabeats.com/forum. Det er dedikert til trance, og man får som regel mye mer, og mye bedre, feedback enn på dette forumet. Og hvis du har noen ambisjoner om å signe den, noe jeg syns du burde prøve når du er ferdig, ville jeg vært litt forsiktig med å kringkaste prosjektfila Endret 4. mai 2009 av Asbjørn H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå