Justitiarius Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hadde meg en liten tur ut i naturen, og da kom jeg over to traktorer som sto bare og rustet. Og syns bildet passet bra med svart-hvitt effekt. Setter pris på alle slags kommentarer! =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Desverre synes jeg ikke noe om det komposisjonsmessig. Blomsterbeddet og moldsekkene ødelegger en god detl. Dessuten er traktorene svært så midtstilt, noe som gjør det mindre spennende enn det kunne ha vært. Selv ville jeg ha gått nærmere og prøvd forskjellige vinkler, samt en mindre blenderåpning(større f/tall) for å få mer dybde. Dessuten kan du godt resize bildet litt. Helst til en maksimal lengde på 1280px Egil =) Endret 3. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Man ser ikke en rusten traktor fordi bildet er i sh. Jeg ville og gått nermere, og testa flere vinkler. Motivet i seg selv kan fort bli interessant, bør bare jobbes litt mer med Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 fikke en 1./2. verdenskrig følelse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå