^asterix^ Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 hei, leste for en god stud siden om et eller annet nytt svens merke som skulle kunne med en helt sinnsyk rå mobiltelefon. noen som husker navnet på den, eventuelt har url til hjemmesiden deres Lenke til kommentar
Tjessem Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Mener du neonode? www.neonode.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Om den noensinne kommer er en annen sak da. Den har blitt utsatt/oppgradert/nytt design etc etc. Sikkert samme greiene som med MAGcom saken Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Neonode er dessuten langt fra noen "supermobil", den mangler jo både triband, vibrering, java og Bluetooth, i tillegg til at det er en Microsoft-mobil da... Lenke til kommentar
Tjessem Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Jeg vurderte neonode lenge som erstatter for 7210, men jeg vil se på SE t610 som et sikrere og bedre kjøp. Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Neonode er dessuten langt fra noen "supermobil", den mangler jo både triband, vibrering, java og Bluetooth, i tillegg til at det er en Microsoft-mobil da... Jeg ser på Windows CE som et + med denne mobilen.. kan ikke forstå hvorfor alle er i mot det bare fordi det er så omtalt. Begrunnelse? Lenke til kommentar
molna Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Fordi erfaringene med SPV viser at MS på mobilen er svært problematisk? Symbian er derimot temmelig stødig som et fjell og støttes av de største mobilprodusentene Lenke til kommentar
Jeg_har_en_p800(= Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 hei jeg lurer på om jeg skal beholde min p800 eller selge den/gi den til en i familien og kjøpe med en NeoNode N1. jeg har egentlig blitt vant med størrelsen på p800. og N1 er jo extremt fin(min mening) så hva er deres mening Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Min mening er at du bør vente til den kommer ut, og lese reviews etc...N1 er ikke en tlf du kjøper før du vet om den funker, spør du meg.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Men hvis man tenker på Siemens Xelibri serie, så må jo ikke kule mobiler ha så ekstremt med funksjoner. Men den er kanskje litt funksjonsfattig med tanke på hvilken gruppe med konsumenter den retter seg mot. Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 levlex: vet du hvilken gruppe Xelibri er ment for da? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 *rette opp hånda som om jeg var lærerns yndling*Det vet jeg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 levlex: vet du hvilken gruppe Xelibri er ment for da? Det er i hvert fall noen som ikke kan kle seg Lenke til kommentar
molna Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Det jeg skulle frem til var i allefall at Xelibri trolig har de funksjonene målgruppen trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå