Tå. Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Satt og jobbet med en tekst fil som jeg hadde åpnet fra nettet. Kunne sverget på at jeg hadde lagret den til disken, men den gang ei... Når jeg var ferdig med den mener jeg og at jeg trykte lagre. Uansett. Ligger den ikke som en temp fil en eller annen plass? Eller skal jeg bare innse at filen er tapt? Åpnet den fra en epost, og brukte word til å redigere den. Lenke til kommentar
jossy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Ikke så vanskelig å finne igjen med et søk vel? Har du vista kan du søke på ord som filen inneholdt.. Ellers kan du jo prøve å gjøre det samme igjen, åpne en fil på posten din og se hvor den foreslår å lagre filen.. Endret 3. mai 2009 av jossy Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 word lagrer i "mine dokumenter"(?) blir muligens noe annet når det er i nettleseren. (det samme gjelder navnet) hvilken nettleser bruker du? og ikke minst har du slettet leserloggen ol. eller kjørt "opprensings prog." siden du lagret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå