jeysound Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hei Jeg har blitt kjent med ei jente over nettet de siste ukene, vi har planlagt å møtes opptil flere ganger men det har krasjet. Når jeg vil møte henne vil jeg helst møte henne alene og ikke med andre. Hun skal kanskje møte meg på Rosenborg kamp i dag men hun skal da ha med 1 veninne + søskenbarnet som er på besøk. Vi har ikke avtalt helt sikkert om vi skal fordi jeg er usikker på om det er så lurt at hun har med veninner når vi skal møtes første gangen. Jeg vet at hun liker meg, for det har veninner av henne fortalt meg. Men jeg synes det er litt Jæ*** når hun skal ha med andre folk for da er jeg redd for at noe skal gå gæli. Noen som kan hjelpe meg litt her? Takker for alle svar Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Selvfølgelig er det vanlig. Du kan ha vært en pedovoldtektsmann for alt hun vet. edit: leif formulering Endret 3. mai 2009 av Prometherion Lenke til kommentar
jeysound Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Selvfølgelig er det vanlig. Du kan vært en pedovoldtektsmann for alt hun vet. fra spøk til revolver: Vi har sett hverandre opptil flere ganger, på webcamera og i byen osv. Men vi har aldri hilset personlig på hverandre liksom. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 japp, det er veldig lurt å dra med seg veninne når man møter noen på nettet, så viser bare at hun har litt vett i skallen. Om du ser på det som positivt eller ikke kan jeg ikke utale meg om Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er normalt ja og du bør oppfordre til det, da forstår hun att du bryr deg. og hvis ting ikke funker kan det hende en av venninnene er rrrrr Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 [humor] Ja og hvis du er en voldtektspedo mann så får du jo med en til [/humor] Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Det er ikke så uvanlig nei. Overveide det selv da jeg skulle møte min kjære første gang, selv om jeg absolutt ikke tenkte på han som en voldtekstmann eller noe i den duren. Jeg valgte dog ikke å gjøre det, følte meg ganske safe, da vi møttes på et offentlig sted, i gangavstand til folk jeg kjenner osv. Det gjorde at jeg følte meg mer trygg, til tross for at jeg hadde chattet med min kjære i mange år over nett og sett han på cam. Endret 3. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå