Olahn Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Dåke må prøva elastomania det er heilt genialt du blir heilt hekta på det med ein gang Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 joa, men det spillet er jo gammel.. prøv heller skijump delux, ingenting slår det Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 joa, men det spillet er jo gammel..prøv heller skijump delux, ingenting slår det for det er jo ikke gammelt men seriøst ,begge spillene ruler Lenke til kommentar
Corn Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Likte Across bedre jeg . (Action supercross) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Likte Across bedre jeg . (Action supercross) Ja, jeg også, jeg vet ikke hvorfor, spillene er jo for alle praktiske formål like, eneste er at fargepaletten i elastomania er litt grellere IMHO. AtW Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hva med Ski Stunt? Det kan anbefales på det varmeste! http://www.motionplayground.com/sss/ Enda mer avhengighetsdannende enn de andre Lenke til kommentar
koffern Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Hva med Ski Stunt? Det kan anbefales på det varmeste! http://www.motionplayground.com/sss/ Enda mer avhengighetsdannende enn de andre Genialt spill!! Slår både elma og dsj tilsammen har til og med fullversion Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Likte Across bedre jeg . (Action supercross) HELT enig... Var hekta på AS, men ble veldig skuffet da Elastomania kom... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Skjønner ikke hvorfor dere liker AS bedre enn ElastoMania ?? Hadde dere for stor forventninger ? Spillene er jo totalt like jo ! Synes bare at Elasto Mania er bedre Kan skjønne at folk liker UT bedre enn UT2003 men dette ?? Er for meg uforståelig....... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Spillene er jo totalt like jo ! Nei, de er faktisk ikke helt like... Hadde AS fullstendig i fingrene, og EM falt ikke i smak. Lenke til kommentar
ostepopp Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Noen som har http://www.motionplayground.com/sss/ spillet? Ligger bare java versjonen på sia nå. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 både elastomania og skijump delux er jo konge da Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Digget ski stunt simulation, men hvor kan man laste det ned fra? Download'en er jo ikke oppe... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Elastomania er jo helt konge !!! ski jump er heller ikke å forakte :wink: Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Lenge leve ElastoMania Spiller det hver eneste dag Lenke til kommentar
Tobias Rieper Skrevet 2. mai 2003 Del Skrevet 2. mai 2003 Kan noen være så grei å uploade Ski Stunt Simulator demoen? Lenke til kommentar
koffern Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 *host* KaZaA *host* der kan du laste ned "lovlig" demo ps. det kan ta flere ganger før du finner det, men det er der Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Lenge leve ElastoMania Spiller det hver eneste dag jeg også det ruler Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Olahn. Avataren din er for stor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå