Gå til innhold

Problem med ViewSonic VA2216w

Anbefalte innlegg

Hei!

Problem med ViewSonic VA2216w som begynte to dager siden.

For eksempel: Du har Vista-64 bit som meg, og du har samme bakgrunnsbilde som meg, se bilde 1. Du kan merke å se forskjellig din bakgrunnsbilde og meg, se bildet.

Min bildet viser deg at det er "grønn"/"blå" for det stemmer ikke med farge.

For eksempel: Din skjermet viser riktig farge, men min LCD-skjerm viser ikke riktig på farge-skjermet slik at du ser bildet.

Men hvordan ble LCD-farge endre til "grønn"/"blå"?

Ja, jeg lastet ned fra Nvidia.com til Nvidia Geforce 8800GTS grafikkort for å oppgrade. Og det var ferdig med installering. Bildet var så skarpt og veldig fornøyd, og jeg trykket Viewsonic's stillingen etterpå, se bildet:2.

Jeg trykket Memory Recall. Plutselig det ble endre til "grønn"/"blå", men det er så ubehagelig å se på den. Jeg skjønte ingen ting hvorfor farge ble forandre etter jeg trykket Memory Recall. Hva kan det være årsak?

1: http://www.zshare.net/image/595356938510b2ac/

2: http://www.zshare.net/image/595382425c8b8e74/

Du kan se forskjellig din skjermet og min, se bildet 1.

Hvordan er løsning for å fjerne "grønn"/"blå" for jeg ønsker å få rettes opp tilbake som normal farger før?

Men det er så ubehagelig å se på skjermet nå. Plage øynene som stråler fra skjermet.

Jeg har prøvd å bytte skjermet som heter ViewSonic VA1912w som har vært på test. Det var perfekt uten feil farge på LCD-skjermet! :-)

Det var så behagelig å se uten plage øynene mine fra LCD-skjermet som PERFEKT farge som jeg skal ha. Det betyr at Nvidia Geforce 8800GTS er ikke feil farge. Men ViewSonic VA2216w er feil farge etter jeg trykket "knapp" Memory Recall. Det ble endret, merkelig. ViewSonic VA1912w er ikke feil farge på LCD-skjermet. Og jeg trykket Memory Recall også, da den endret ikke noe, bare oppløsning, da det er ikke noe problem for VA1912 som virket som normal. Men jeg kan ikke beholde VA1912w på grunn av min sønn som bruker den selv.

Jeg har gjort å rette opp Standard_Monitor_Driver_Signed_Vista_x64 for ViewSonic VA2216w. Men det hjelper ikke.

Hvordan er løsning?

Tusen takk for hjelpen! :-)

Mvh

Torbjørn

Endret av Lillemester
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...