Berga Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvis jeg kjøper en ny pc, vil jeg ha mulighet for å koble den til en eldre skjerm med en VGA kabel, eller støtter nyere pc-er bare DVI? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Den vil antagelig bare ha DVI kontakt, men den støtter både VGA og DVI skjermer. Det bør følge med DVI til VGA overgang. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Har kjøpt en bygg pc fra komplett.no, uten skjerm. Så langt jeg kan se står det ikke noe sted at det følger med denne overgangen, burde jeg ringe komplett å spørre om det følger med. Eventuelt noen som har handlet på komplett og vet om det følger med? Lurer også på hvordan det er med kjønn på en adapter, hva er forsjellen på han og hun? Endret 3. mai 2009 av F-CBerg Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Adapter DVI han - VGA hun http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=106841 Hann har pinner, det er en viss logikk der. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) En slik overgang har fulgt med samtlige skjermkort jeg har kjøpt de siste årene, i det minste. Komplett sender med alle slike overganger og kabler. Endret 3. mai 2009 av CastorFiber Lenke til kommentar
Berga Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Fint, det høres bra ut. Takk for svar, sender en mail til komplett sånn for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå