bollizz Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Bestevenninna mi, som er russ i år (jeg er ett år yngre), sliter sykt med sjalusi. Hun har vert sammen med kjærsten sin nå i 2 og ett halvt år snart og de er kjempe flotte sammen. Når de først ble ilag og kom nærmere innpå hverandre begyndte de såklart å snakke om 'hvem har du hatt ex med?', 'hvem har du rota med?', forelskelse og slike ting. KJærsten hennes var først sammen med ei jente og debuterte med henne. Bestevenninna mi har ikke hatt sex før nå med ham hun er ilag med og hun takler ikke TANKEN på at han har hatt sex med ei jente før henne. Hun hater den jenta av hele sitt hjerte og takler ikke at noen nemner henne. Når jeg og bestevenninna mi skal f.eks på butikken å kjøpe snop en lørdagskveld og hun jenta som han var sammen med jobber der, er hun kjempe frekk mot henne og baksnakker henne som bare det når vi er ute av butikken. Jeg synest hun overreagerer utrolig, for den stakkars jenta har jo ikke gjort henne noe. Så klikka hun på ham når han ikke hadde fortalt om alle han var sammen med og forelska i på barne- ungdomsskolen. OG hun hater ALLE han synest er pene. Har ikke oversikt lengre på hvor mange ganger hun har sytet over alle de jentene til meg. Jeg sitter bare å trøster henne og prøver å si at det spiller ingen rolle. Utrolig irriterende :/ Bestevenninna mi har som sagt ikke vert borti mange gutter, kanskje to, tre stykker på fylla. Jeg tror hun føler seg veldig.. misunnelig på en måte og lei seg og litt sviktet. Det sjønner jeg, men det er fortid det er snakk om! Og kjærsten hennes var/er en skikkelig partyløve, men etter at hun kom inn i livet hans begynte hun å kontrollere hvem som skulle komme på festene hans. Det var så utrolig mange idioter han hang sammen med syntest hun at hun skulle stenge ute de hun ikke likte. Slik er det ennå. Og han henger såvidt sammen med vennene sine lengre. MEN til hovudsaken her. For noen helger siden var jeg og hun ute. Hun møtte på en av de som visst nok hade vert drittforelska i henne kjempelenge men så ble de ikke ilag pga en teit misforståelse ellerno, så begyndte de å snakke da på den festen og klemte og greier. Etter at vi hadde vert på den festen snakket hun i hytt å pine om at det var så synd i han at han aldri hadde komt over henne og at hun var så lei seg pga det (tror hun følte seg veldig ovenpå av akkurat det da, litt populær kanskje?). SÅ NÅ I VEKA fann jeg ut av en venninne av meg so er russ sammen med henne at hun hadde klart å si på fylla til henne at hun hadde rota heftig sammen med den fyren og at hun kan se på akkurat det som skuls med kjærsten sin. Nå er de skuls liksom, fordi han ikke fortalte om alle de andre jentene han var forelska i etc. og alle de han hadde kyssa o.s.v.. Jeg fikk vite dette gjennom venninna mi og jeg veit ikke hva jeg skal gjøre. Er kjempefortvilet! Dette er ikke likt henne i det hele tatt! Jeg er ikke sikker på om de hadde sex engang, men hun som sa det til meg sa at det virket nesten slik. Skal jeg konfrontere henne med dette eller skal jeg vente til hun sier det til meg? (jeg lovte å ikke si ett pip om det) Lenke til kommentar
thermos Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Uff, hehe hun høres ut som en av mine ekser. Ivertfall tenker de likt. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Haha, venninnen din er en dum ku, og typen hennes er like dum som er sammen med hun Jeg lever etter den regelen at om jeg er seriøst interessert i en jente, så spør jeg ikke om hvem hun har pult før og slikt. Det er før meg, og det vil jeg ikke vite. Det var første feil. At hun mener de er skuls nå, fordi han har rotet med jenter FØR hun, er hinsides all fornuft. Du får eie kjerringen og sladre til typen hennes Ut i fra det jeg leser her er han for god for hun. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Haha, venninnen din er en dum ku, og typen hennes er like dum som er sammen med hun Jeg lever etter den regelen at om jeg er seriøst interessert i en jente, så spør jeg ikke om hvem hun har pult før og slikt. Det er før meg, og det vil jeg ikke vite. Det var første feil. At hun mener de er skuls nå, fordi han har rotet med jenter FØR hun, er hinsides all fornuft. Du får eie kjerringen og sladre til typen hennes Ut i fra det jeg leser her er han for god for hun. + 1 Hun burde jobbe "litt" med selvtillitten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå