Illuzions Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Heisann! Jeg er på jakt etter en gaming pc som kan ta alle spill de 2-3 kommende årene.. Jeg har funnet et par alternativer, så jeg håper derfor dere kan komme med noen innspill:-) ALTERNATIV 1: RW data sin maskin Jeg mener da den som ligger nederst på sida ALTERNATIV 2: Komplett.no Jeg er også svært takknemlig dersom dere kommer med noen innspill til eventuelt bytte av deler på de nevnte maskinene. Takk så mye! Endret 3. mai 2009 av Illuzions Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Til Spilling er Komplett sin PC uten tvil bedre. Legger ved et bilde som viser et godt oppsett fra Komplett. Lenke til kommentar
Illuzions Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Til Spilling er Komplett sin PC uten tvil bedre.Legger ved et bilde som viser et godt oppsett fra Komplett. Ok- takk skal du ha. Men du tror ikke jeg har behov for noe bedre enn den maskinen, dersom jeg skal ha en god spilleopplevlese de neste 2-3 åra?:-) Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Til en spill PC er skjermkort viktigere enn selveste prosessoren. Når det gjelder Intel PCen, så er HD 4850 kortet ikke engang i samme klasse som HD 4890. Det følger også med litt for svak PSU til eventuell oppgradering. Og om bildet viser rett, Så har Sileo kabinettet for liten plass og for dårlig kjøling til high end oppsett. Så om det står mellom de to valgene, så er PCen fra Komplett uten tvil et bedre valg. Det kunne vært fint om du kunne gitt oss en makspris. Slik at vi kunne tipset om andre alternativ også. Lenke til kommentar
Illuzions Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Til en spill PC er skjermkort viktigere enn selveste prosessoren.Når det gjelder Intel PCen, så er HD 4850 kortet ikke engang i samme klasse som HD 4890. Det følger også med litt for svak PSU til eventuell oppgradering. Og om bildet viser rett, Så har Sileo kabinettet for liten plass og for dårlig kjøling til high end oppsett. Så om det står mellom de to valgene, så er PCen fra Komplett uten tvil et bedre valg. Det kunne vært fint om du kunne gitt oss en makspris. Slik at vi kunne tipset om andre alternativ også. Vel så lenge den ligger under omlag 17.000 funker det flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå