SSSø Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Er egentlig litt usikker på hva jeg syns om dette bildet. Motivet var i grunnen bedre i virkeligheten, men syns ikke bildet ble så gale det heller. Sigma 30 f/1.4 @ f/1.4, 1/60, ISO 400 Takker for svar... Endret 3. mai 2009 av Arbakadarba Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hva er det bilde av egentlig? Det bildet minner meg lite om garnes stasjon, eller en togstasjon i det heletatt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hvis jeg skulle tippe, så er det innsiden av en kjele til et damplokomotiv. Eller, restene er vel mer rikig? Tom Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Tittelen kommer av at jeg hadde planlagt en liten bildeserie fra Garnes stasjon, men ombestemte meg da jeg heller vil bruke de andre bildene til noe annet. Ikke at jeg kan noe om tog, men jeg tipper tomsi har rett angående motivet mitt. Det er nok en kjele fra et damplokomotiv. Hva syns dere om bildet? Selv er jeg ikke noe særlig fornøyd med det lenger. Lurer på om jeg skal dra tilbake og prøve på nytt. Det var nok egentlig litt for lyst ute. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Jeg tror jeg skjønner hva du mener. En ting er at det blir for lyst - det kan nok fikses noe ved hjelp av etterbehandling. Det som trekker ned for meg er skyggene til naglene da de ødelegger mye av symmetrien. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå