MangoMadness Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg er ei jente på 15 år. Liker å lese gode bøker, men er veldig kresen i bokveien. Leter etter ei god bok som ikke inneholder "fjortis-inspirerte" fakter. Den kan heller ikke være for lang eller kort. Lurer da på om det er noen som har noen gode anbefalinger av bøker jeg kan sjekke ut. Lenke til kommentar
sandydandy Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Du bør spesifisere hva du synes er langt og kort, og kanskje også hvilke sjangre du liker. Men jeg kan uansett anbefale: Boktyven Señor Peregrino Emma og jeg (tror den er umulig å få tak i, tho) Parfymen Artemis Fowl (serie) Alt som er skrevet av Clive Cussler Lenke til kommentar
MangoMadness Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Du bør spesifisere hva du synes er langt og kort, og kanskje også hvilke sjangre du liker. Men jeg kan uansett anbefale: Boktyven Señor Peregrino Emma og jeg (tror den er umulig å få tak i, tho) Parfymen Artemis Fowl (serie) Alt som er skrevet av Clive Cussler Liker mest spenning og innenfor der. Og en bok mellom 100-500 sider holder for meg Takk for tips foresten. Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Driver for tiden å leser igjennom Dag Solstads forfatterskap. Anbefales! Lenke til kommentar
MangoMadness Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 Driver for tiden å leser igjennom Dag Solstads forfatterskap. Anbefales! Takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå